Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności

5 września 2018

Kasia Warnke ambasadorką kampanii Love Over Hate

228
Wystartowała nowa kampania społeczna Love Over Hate! Jej celem jest zachęcenie Polaków do walki z hejtem poprzez okazywanie sobie pozytywnych emocji, wzajemnego zrozumienia i akceptacji. Ambasadorką akcji została Kasia Warnke, która nie raz spotkała się z niesprawiedliwą krytyką i nieprzychylnymi komentarzami. Aktorka znana z odważnych wyznań, chce zwrócić uwagę na to, jak wiele może zmienić twórczość i otwartość.

Różnorodność to siła, dzięki której świat staje się ciekawszy i bardziej inspirujący. Chcąc uświadomić to Polakom, Katarzyna Warnke zaangażowała się w nową kampanię społeczną Love Over Hate, której inicjatorem jest marka Absolut. Jednym z głównych działań podjętych w ramach kampanii jest twórcze przekształcanie haseł nienawiści w pozytywny przekaz. Co to oznacza?

POLECAMY

Do 23 września internauci mogą zgłaszać na stronie loveoverhate.pl miejsca pełne haseł nienawiści, wymalowanych na murach lub ścianach budynków. Wybrane lokalizacje z Polski zostaną oczyszczone z hejtu przez ekipę Love Over Hate, zaś farba z usuniętych haseł posłuży do stworzenia niezwykłego miejskiego dzieła, które będzie niosło pozytywny przekaz, jakim jest otwartość i tolerancja. Przesyłając zgłoszenie każdy może osobiście zaangażować się w walkę z raniącymi słowami. Każdy może też realnie wpłynąć na poprawę własnego samopoczucia, które w bardzo dużym stopniu zależy od otoczenia, w jakim żyjemy. Ignorowanie wszechobecnego hejtu jest milczącą zgodą na obrażanie ludzi, którzy chcą wyrażać siebie we własny sposób. Głośny i odważny manifest płynący z kampanii i wspierany przez Kasię Warnke ma zachęcić do pokazania, że spotkanie odmiennych punktów widzenia, to szansa na stworzenie prawdziwie inspirującego świata.

Marka Absolut wierzy w otwarty świat, w którym ludzie mogą wyrazić swoją indywidualność  i różnorodność. W obliczu hejtu, który zalewa naszą rzeczywistość i uniemożliwia bycie sobą,  postanowiliśmy zainicjować kampanię, która zwróci uwagę na to zjawisko i stanie się pretekstem do dalszej dyskusji. Jestem pewien, że jesteśmy w stanie przezwyciężyć zalewającą nas falę negatywnych emocji i nienawiści. Mamy nadzieję, że nasza działania zainspirują Polaków do tego, by chcieli realnie zmienić swoje otoczenie tak, aby mogło na co dzień wpływać na ich dobre samopoczucie – mówi Karol Krekora, Senior Brand Manager marki Absolut.

Kampania społeczna Love Over Hate rozpoczęła się pod koniec lipca – teasingiem podczas festiwalu muzycznego Audioriver i potrwa do listopada br. W tym czasie ambasadorka kampanii będzie zachęcała internautów do przyłączenia się do akcji na własnych kanałach social media, gdyż to właśnie Internet jest najczęstszym miejscem hejtu. Swoje mocne wsparcie dla kampanii, aktorka wyraziła także na tegorocznym Flesz Fashion Night, gdzie wystąpiła w nieoczekiwanej charakteryzacji – jej ciało zostało pokryte słowami hejtu, z jakim spotkała się w swoim życiu. Love Over Hate podkreśla, że nienawiść nie jest anonimowa, hejt ma zawsze swoją twarz – spotykają się z nim prawdziwe osoby, które potrzebują zrozumienia. Dlatego tak ważne jest, by kierowaną do nich nienawiść przekształcać w pozytywny przekaz, gdyż dobre słowa mają wielką moc.

...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy