Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności

5 września 2018

Kasia Warnke ambasadorką kampanii Love Over Hate

317
Wystartowała nowa kampania społeczna Love Over Hate! Jej celem jest zachęcenie Polaków do walki z hejtem poprzez okazywanie sobie pozytywnych emocji, wzajemnego zrozumienia i akceptacji. Ambasadorką akcji została Kasia Warnke, która nie raz spotkała się z niesprawiedliwą krytyką i nieprzychylnymi komentarzami. Aktorka znana z odważnych wyznań, chce zwrócić uwagę na to, jak wiele może zmienić twórczość i otwartość.

Różnorodność to siła, dzięki której świat staje się ciekawszy i bardziej inspirujący. Chcąc uświadomić to Polakom, Katarzyna Warnke zaangażowała się w nową kampanię społeczną Love Over Hate, której inicjatorem jest marka Absolut. Jednym z głównych działań podjętych w ramach kampanii jest twórcze przekształcanie haseł nienawiści w pozytywny przekaz. Co to oznacza?

Do 23 września internauci mogą zgłaszać na stronie loveoverhate.pl miejsca pełne haseł nienawiści, wymalowanych na murach lub ścianach budynków. Wybrane lokalizacje z Polski zostaną oczyszczone z hejtu przez ekipę Love Over Hate, zaś farba z usuniętych haseł posłuży do stworzenia niezwykłego miejskiego dzieła, które będzie niosło pozytywny przekaz, jakim jest otwartość i tolerancja. Przesyłając zgłoszenie każdy może osobiście zaangażować się w walkę z raniącymi słowami. Każdy może też realnie wpłynąć na poprawę własnego samopoczucia, które w bardzo dużym stopniu zależy od otoczenia, w jakim żyjemy. Ignorowanie wszechobecnego hejtu jest milczącą zgodą na obrażanie ludzi, którzy chcą wyrażać siebie we własny sposób. Głośny i odważny manifest płynący z kampanii i wspierany przez Kasię Warnke ma zachęcić do pokazania, że spotkanie odmiennych punktów widzenia, to szansa na stworzenie prawdziwie inspirującego świata.

Marka Absolut wierzy w otwarty świat, w którym ludzie mogą wyrazić swoją indywidualność  i różnorodność. W obliczu hejtu, który zalewa naszą rzeczywistość i uniemożliwia bycie sobą,  postanowiliśmy zainicjować kampanię, która zwróci uwagę na to zjawisko i stanie się pretekstem do dalszej dyskusji. Jestem pewien, że jesteśmy w stanie przezwyciężyć zalewającą nas falę negatywnych emocji i nienawiści. Mamy nadzieję, że nasza działania zainspirują Polaków do tego, by chcieli realnie zmienić swoje otoczenie tak, aby mogło na co dzień wpływać na ich dobre samopoczucie – mówi Karol Krekora, Senior Brand Manager marki Absolut.

Kampania społeczna Love Over Hate rozpoczęła się pod koniec lipca – teasingiem podczas festiwalu muzycznego Audioriver i potrwa do listopada br. W tym czasie ambasadorka kampanii będzie zachęcała internautów do przyłączenia się do akcji na wł...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy