Dołącz do czytelników
Brak wyników

Karta z Pajacykiem piękna jak idea pomagania

Artykuł | 14 grudnia 2016 |
222
Karta Podarunkowa z Pajacykiem, czyli Karta Podarunkowa Sodexo Stop Hunger została uznana za „Najładniejszą polską kartę roku 2016”. Wyróżnienie to przyznało jury oraz publiczność konkursu zorganizowanego przez Central European Electronic Card oraz firmę konsultingową Medien Service.

Karta Podarunkowa z Pajacykiem, czyli Karta Podarunkowa Sodexo Stop Hunger została uznana za „Najładniejszą polską kartę roku 2016”. Wyróżnienie to przyznało jury oraz publiczność konkursu zorganizowanego przez Central European Electronic Card oraz firmę konsultingową Medien Service.

POLECAMY

 

Konkurs towarzyszył konferencji Central European Electronic Card, która jest najbardziej prestiżowym dorocznym spotkaniem środowiska, gromadzącym m.in. prezesów banków, przedstawicieli międzynarodowych organizacji kartowych, firm producentów kart oraz firm IT obsługujących branżę kartową.

Karta Podarunkowa z Pajacykiem - Sodexo Stop Hunger została doceniona za kreację, ale jej prawdziwe piękno polega na tym, że służy wspieraniu potrzebujących.

 

Sodexo od 20 lat dofinansowuje posiłki dzieciom na całym świecie w ramach akcji Sodexo Stop Hunger, której celem jest walka z niedożywieniem wśród najmłodszych. Zachęca do pomagania również swoich partnerów, zwłaszcza w okresie Bożego Narodzenia, poprzez połączenie obdarowywania pracowników świątecznym podarunkiem z akcją charytatywną na rzecz potrzebujących dzieci. W tym roku Sodexo współpracuje, w ramach programu dożywiania dzieci Pajacyk, z Polską Akcją Humanitarną.

 

 

- Cieszymy się, że nasza karta została dostrzeżona i doceniona nie tylko przez jury konkursu, ale i przez uczestników konferencji Central European Electronic Card. Wierzymy, że pomoże
to w rozpowszechnianiu idei dobroczynności. Dołączając do naszej akcji wspierania dzieci
w ramach programu Pajacyk Polskiej Akcji Humanitarnej, pracodawcy nie tylko mogą podziękować pracownikom za wysiłek włożony w całoroczną pracę, ale wspólnie
z pracownikami wziąć udział w akcji charytatywnej i pomóc potrzebującym wsparcia dzieciom. - powiedziała Magdalena Słomczewska – Klimiuk, Kierownik Kategorii Motywacja Pracowników, Sodexo Benefits and Rewards Services.

 

 

- Dzięki współpracy z firmą Sodexo Benefits...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy