Dołącz do czytelników
Brak wyników

Karta karcie nierówna, czyli jak wybrać świąteczny prezent dla pracowników

Artykuł | 2 grudnia 2016 |
217
Zbliżające się Święta Bożego Narodzenia są dla większości firm doskonałą okazją do obdarowania swoich pracowników. Od kilku lat szczególną popularnością cieszą się karty podarunkowe. Na co zwracać uwagę przy ich wyborze? Czym różnią się od siebie karty oferowane na rynku?

Zbliżające się Święta Bożego Narodzenia są dla większości firm doskonałą okazją do obdarowania swoich pracowników. Od kilku lat szczególną popularnością cieszą się karty podarunkowe. Na co zwracać uwagę przy ich wyborze? Czym różnią się od siebie karty oferowane na rynku?

POLECAMY

 

Jak pokazują wyniki badania „O czym marzą Polacy na święta?", przeprowadzonego przez Millward Brown na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services, najpopularniejszym podarunkiem wręczanym w firmach z okazji świąt są karty i kupony podarunkowe. Są one również ulubionym prezentem 55% pracowników, którzy cenią je przede wszystkim za możliwość samodzielnego wyboru docelowego upominku. Jednak szeroka oferta dostępnych na rynku kart nie ułatwia pracodawcom wyboru. Na co zwracać uwagę i czym się kierować by wybrać najlepsze karty podarunkowe?  

 

Prostota obsługi

Nic tak nie zniechęca jak dużo formalności, skomplikowane zasady i opasłe regulaminy. Świąteczny podarunek z takim dodatkiem z pewnością nie ucieszy pracownika. Korzystanie z kart powinno być proste, zwłaszcza w zakresie jej aktywacji  czy identyfikacji użytkownika – im mniej wymagają zachodu, tym lepiej. Chcąc sprezentować pracownikowi taki podarunek warto dowiedzieć się również jak można sprawdzać ich saldo. Dlatego dobrym rozwiązaniem jest możliwość samodzielnego sprawdzenia go na stronie internetowej  bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

Wybór krat podarunkowych i ich zamówienie także nie powinno wymagać dużego zaangażowania od pracodawców. Ważna jest szybka realizacja zlecenia i szybka dostawa zamówionych przez firmę kart. Święty Mikołaj nie może się przecież spóźnić do pracowników.

 

 

Karta ze społecznym celem

Karty podarunkowe są nie tylko doskonałą świąteczną nagrodą dla pracowników za całoroczny wysiłek włożony w pracę. Mogą być również połączone z dobroczynnością i przekazywaniem pieniędzy dla określonej organizacji na ważne cele społeczne. W takim przypadku warto jest się dowiedzieć na jakiej zasadzie odbywa się to wsparcie. W przypadku Karty Podarunkowej Sodexo Stop Hunger, od każdej zakupionej przez pracodawców karty, Sodexo przekazuje pieniądze Polskiej Akcji Humanitarnej (PAH) na zakup posiłków dla podopiecznych programu Pajacyk. Natomiast korzystający z karty pracownicy, robiąc zakupy w sieci partnerów akcji powodują, że ci od każdej transakcji przeznaczają dodatkową złotówkę na ten cel. W ten sposób, dzięki zaangażowaniu pracodawców, pracowników
i partnerów, pomoc najbardziej potrzebującym płynie z trzech stron. Nie stanowi też dodatkowego kosztu dla firmy, która zdecyduje się na zakup kart, ani nie pomniejszy salda środków udostępnionych pracownikowi.

 

 

Karta z wartością dodaną

Ale są jeszcze inne zalety kart podarunkowych – zniżki. Na  użytkowników kart podarunkowych Sodexo czekają dodawane do kart atrakcyjne, sięgające 50% promocje, które można zrealizować w blisko 16 000 sklepach i punkach usługowych jak np. Answear.com, Go Sport, Home&You, Time Tr...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy