Dołącz do czytelników
Brak wyników

Karta dobrych uczynków

Artykuł | 28 października 2014 |
273
Firmy odpowiedzialne społecznie znane są nie tylko z wyjątkowych, prospołecznych działań, ale także z rozważnego wyboru dostawców usług. Od tego roku mogą również motywować swoich pracowników wykorzystując takie rozwiązania, które wesprą ich politykę CSR. Wystarczy, że zdecydują się na limitowaną edycję przedpłaconej Karty Podarunkowej Stop Hunger Sodexo.

Firmy odpowiedzialne społecznie znane są nie tylko z wyjątkowych, prospołecznych działań, ale także z rozważnego wyboru dostawców usług. Od tego roku mogą również motywować swoich pracowników wykorzystując takie rozwiązania, które wesprą ich politykę CSR. Wystarczy, że zdecydują się na limitowaną edycję przedpłaconej Karty Podarunkowej Stop Hunger Sodexo.

POLECAMY

 

Sodexo od wielu lat dofinansowuje posiłki dzieciom na całym świecie, w ramach globalnej akcji Stop Hunger, której celem jest walka z niedożywieniem wśród najmłodszych. Akcja Stop Hunger obejmuje już aż 30 państw. W jej ramach w Polsce Sodexo dofinansowuje m.in. posiłki dla warszawskiego oddziału Towarzystwa Przyjaciół Dzieci. Teraz częścią akcji stała się także Karta Podarunkowa Stop Hunger.

 

- Wieloletnie wsparcie, które otrzymujemy od polskiego oddziału Sodexo Benefits and Rewards Services, zostało w tym roku dodatkowo wzmocnione poprzez to nowatorskie rozwiązanie. Dzięki Karcie Podarunkowej Sodexo Stop Hunger, dzieci z naszych środowiskowych ognisk wychowawczych będą otrzymywały pomoc także od firm wybierających tę Kartę na święta oraz od korzystających z niej pracowników – podkreśla Wiesław Kołak, Prezes Towarzystwa Przyjaciół Dzieci.

 

Za każdą transakcję zrealizowaną limitowaną, świąteczną edycją przedpłaconej Karty Podarunkowej u Partnerów akcji, Sodexo przekaże 1 złoty na konto Towarzystwa Przyjaciół Dzieci. Zatem w tym przypadku prospołeczne działanie nie kosztuje nic dodatkowo ani firmy, która zdecyduje się na Karty, ani pracowników, którzy z nich korzystają. Zebrane fundusze zostaną przeznaczone na zakup posiłków dla podopiecznych Towarzystwa Przyjaciół Dzieci w całej Polsce. Partnerami akcji zostały marki: empik, KFC, Media Markt, Pizza Hut Saturn i Statoil.

 

Boże Narodzenie to idealny moment, aby do działań wspierających dzieci zaprosić także firmy i ich pracowników.

 

- Z badań wynika, że blisko 64% pracodawców decyduje się na wręczenie pracownikom prezentu właśnie z okazji Świąt Bożego Narodzenia. Tworząc tę wyjątkową Kartę chcieliśmy podkreślić fakt, że żeby pomagać wystarczy mądrze wybierać – czyli w tym przypadku Klient skorzysta z rozwiązania, które nic go dodatkowo nie kosztuje, a wspiera społeczne cele i może wywołać uśmiech na dziecięcej buzi. Jesteśmy dum...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy