Dołącz do czytelników
Brak wyników

Kampanie Bluerank po raz kolejny nominowane w międzynarodowym konkursie!

Artykuł | 16 lutego 2016 |
207
Bluerank, jako jedyna agencja SEM z całego świata, otrzymała 2 nominacje w konkursie SEMPO Global Awards. Jury doceniło kampanie, które przeprowadziliśmy w zeszłym roku dla serwisów Sportowysklep.pl oraz DOZ.pl. Ostateczne wyniki poznamy 10 marca w trakcie Forum w San Diego. 
Bluerank, jako jedyna agencja SEM z całego świata, otrzymała 2 nominacje w konkursie SEMPO Global Awards. Jury doceniło kampanie, które przeprowadziliśmy w zeszłym roku dla serwisów Sportowysklep.pl oraz DOZ.pl. Ostateczne wyniki poznamy 10 marca w trakcie Forum w San Diego. 

W każdej kategorii nominowane zostały jedynie 3 kampanie z całego świata, które wykazały świeże spojrzenie, przyniosły ponadprzeciętne efekty oraz realizowały działania z wykorzystaniem najlepszych praktyk w zakresie marketingu w wyszukiwarkach. Pełną listę finalistów można zobaczyć tutaj. 

- Nominacje w konkursie SEMPO to dla nas wielkie wyróżnienie, z którego jesteśmy bardzo dumni. Tym bardziej cieszy, że nasze projekty są w stanie tak skutecznie rywalizować na arenie międzynarodowej - mówi Tomasz Sąsiadek, Client Service Director w Bluerank. 

Bluerank otrzymał nominacje w następujących dwóch kategoriach: 
Najlepsza Kampania Paid Search przeprowadzona dla Sportowysklep.pl - "How to run an effective Christmas Sale Campaign ";
Najlepsza Kampania SEO przeprowadzona dla DOZ.pl - "How to become an absolute online pharmacy leader with relevant organic traffic ".

Sportowysklep.pl to jeden z największych resellerów m.in. takich marek jak Adidas, Nike i Reebok w Polsce, z którym Bluerank współpracuje od 2012 roku. Do konkursu SEMPO zakwalifikowała się kampania z grudnia 2015 roku, kiedy to agencja przeprowadziła bardzo skuteczne działania Paid Search, dotyczące świątecznej wyprzedaży. Jury doceniło efektywność działań w gorącym okresie przedświątecznych wyprzedaży, wzmożonego zainteresowania asortymentem sklepu, ale i intensywnych działań konkurencji. 

Współpraca Bluerank z DOZ.pl to już 7 lat...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy