Dołącz do czytelników
Brak wyników

Kampania marki, PayPal stawia ludzi na pierwszym miejscu

Artykuł | 6 maja 2014 |
215
PIERWSZA GLOBALNA KAMPANIA PAYPAL W HISTORII

PIERWSZA GLOBALNA KAMPANIA PAYPAL W HISTORII

POLECAMY

 

WARSZAWA - PayPal to jedna z największych światowych firm płatniczych. Jej najnowsza globalna kampania odzwierciedla to jak nowoczesne społeczeństwo korzysta i myśli o pieniądzach.

 

Kluczowym wnioskiem płynącym z kampanii jest fakt, że ludzie mają obecnie większą niż kiedykolwiek dowolność w wyborze form płatności i rodzajów transakcji, które są dla nich najwygodniejsze. PayPal przewodzi tej rewolucji tworząc szybsze, bezpieczniejsze i bardziej intuicyjne metody płatności.

 

Światowa kampania marki,  „Powering The People Economy”, została stworzona przez Havas Worldwide
i emitowana będzie w telewizji, prasie drukowanej, mediach cyfrowych, sklepach oraz mediach społecznościowych. Spoty telewizyjne na początku pojawią się w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Niemczech i Australii.

 

"Pomaganie ludziom w odzyskaniu kontroli nad ich pieniędzmi, tak aby mogli korzystać z nich płynnie
i bezproblemowo to nasza odpowiedzialność," powiedział David Marcus, prezes PayPal. "Kampania Powering The People Economy, to uznanie wymagań i oczekiwań naszych klientów, czyli transakcji bezpiecznych, łatwych i wygodnych. "

 

"PayPal wierzy, że świat powinien pracować dla ludzi, a nie odwrotnie," powiedziała Christina Smedley, wiceprezes PayPal. "Nasze produkty czynią świat lepszym, budując łatwiejszą i wygodniejszą przyszłość. Istotą nowej kampanii jest stawianie na piedestale ludzi, a nie instytucji."

 

Premierowy spot telewizyjny jest wzbogacony unikatową czarno-białą animacją. Występuje w nim piosenkarz z Knoxville - Scott Miller. Muzyk śpiewa o sposobach w jakich PayPal eliminuje trudności życia codziennego, takie jak czasochłonne wypełnianie formularzy i długie kolejki przy kasie. Atrakcyjne animacje pokazują środowisko, w którym te frustracje znikają, pozostawiając świat, w którym rządzą ludzie a nie instytucje i formalności.

 

"Naszym celem było nadanie współczesnego, ludzkiego i powszechnego tonu marce, która robi niesamowite rzeczy dla zwykłych ludzi. Zamiast opisywać bezpośrednie korzyści, skupiliśmy się na tym co PayPal robi dla ludzkości - jak marka podważa i zmienia status quo. Slogan Powering The People Economy w pełni oddaje tę myśl," powiedział Matt Weiss, Dyrektor Marketingu w Havas Worldwide.

 

Reklamy telewizyjne kładące nacisk na budowę aktywnego i globalnego zrozumienia wartości PayPal, emitowane będą w sieciach największych nadawców oraz w prasie drukowanej i mediach cyfrowych przez...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy