Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności

30 maja 2018

KAMPANIA MARKETINGOWA LG: JACEK GMOCH POWOŁUJE TELEWIZORY LG NA MUNDIAL

209
LG rusza z kampanią „Telewizor powołany na mundial”, której twarzą został Jacek Gmoch – ikona piłki nożnej w Polsce i na świecie.

 

Marka LG rozpoczyna kampanię reklamową nowej linii telewizorów LG OLED TV z technologią ThinQ opartą na sztucznej inteligencji, która ułatwia sterowanie i komunikację z telewizorem.

Kampania LG pod hasłem: „Telewizor powołany na mundial” rozpoczyna się 28 maja i potrwa do końca mistrzostw. Do współpracy przy projekcie zainicjowanym z okazji mundialu LG zaprosiło jedną z największych osobowości piłkarskich – Jacka Gmocha. W serii filmów wybitny selekcjoner prezentuje w charakterystycznym dla siebie stylu, jak sztuczna inteligencja w telewizorach LG ułatwia i nadaje nowy wymiar oglądaniu rozgrywek piłkarskich.

POLECAMY

Nawiązaliśmy współpracę z Jackiem Gmochem podziwiając jego dokonania jako wybitnego trenera, twórcy „banku informacji” oraz prekursora metod analitycznych w piłce nożnej, co przyczyniło się do sukcesów jego drużyn. Analityczna osobowość trenera jest szczególnie ważna dla LG, które wiąże się z ikonami reprezentującymi wartości marki. W tym przypadku Jacek Gmoch doskonale wpisuje się w koncept komunikacji telewizorów OLED bazujących na platformie analitycznej ThinQ AI.

Marcin Kubiszak, Marketing Manager działu Home Entertainment w LG Electronics Polska.

Koncept kreatywny: Stadionowe wrażenia na salonach

W materiałach komunikacyjnych trener Gmoch podkreśla, że „On już się na stadiony nachodził, a z LG może oglądać wygodniej”. Kolejne odsłony kampanii prezentują benefity technologii LG ze sztuczną inteligencją, która pozwala głosowo sterować telewizorem, sprawdzać wyniki rozgrywek, oglądać powtórki najefektowniejszych bramek na Youtube, czy łatwo przełączać się na konsolę np. w przerwie meczu.

Kampania podkreśla wyróżniki telewizorów LG ważne z punktu widzenia oglądania piłki nożnej, takie jak szerokie kąty widzenia doskonałe do oglądania z większą grupą przyjaciół czy tryb sportowy z intensywniejszymi efektami na boisku.

W ramach zinte...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy