Dołącz do czytelników
Brak wyników

Kampania Canpol babies wspiera młode mamy

Artykuł | 8 czerwca 2016 |
177

20 maja marka Canpol babies rozpoczęła kampanię o społecznym charakterze „Mama na medal”. Jej celem jest pokazanie, że opieka nad małym dzieckiem jest pełnoetatowym, wymagającym zajęciem. Za realizację kampanii odpowiada Brandblooming i White Paper Agency. - Młode mamy nie czują się doceniane przez swoich partnerów i bliskich. Urlop macierzyński - zdaniem wielu mężczyzn - to chwila odpoczynku od pracy, a zajmowanie się dzieckiem to naturalny obowiązek kobiety, który nie zasługuje na uznanie. To dlatego zdecydowaliśmy się na realizację tej kampanii – tłumaczy Daria Łamejko-Biedrzycka z agencji Brandblooming, odpowiedzialnej za strategię kampanii. W kampanii „Mama na medal” młode mamy przedstawiane są jako silne kobiety, mistrzynie multizadaniowości. Kreacja sesji i całej kampanii „Mama na medal” nawiązuje do prac „We can do it” J. Howarda Millera i Roy’a Lichtensteina - mamy są stylizowane na pop-artowe superbohaterki, a grafiki kampanii są utrzymane w konwencji komiksowej. Realizacja kampanii Działania w ramach kampanii prowadzone są od 20 maja do końca roku na stronie www.mamanamedal.com, w social mediach (Facebook, Youtube), w dedykowanej sekcji serwisu parenting.pl (//mamanamedal.wp.pl/index.html), na znanych blogach parentingowych oraz w prasie parentingowej (Dziecko, M jak Mama, Claudia Mama, Dobra Mama). Obejmują także kampanię odsłonową skierowaną do rodziców niemowląt oraz reklamę POS. Za zakup mediów odpowiada White Pape...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy