Dołącz do czytelników
Brak wyników

Kampania Biotherm: odbierz mini-krem!

Artykuł | 20 października 2015 |
173
L’Oreal Polska prowadzi kampanię marki Biotherm przygotowaną we współpracy z siecią reklamy wideo Sataku. Emisja rich mediowego formatu jest częścią szerszej kampanii wizerunkowej i emitowana jest online od 14 października przy wykorzystaniu Expand Video. Za zakup mediów odpowiada Zenith Optimedia Group.

L’Oreal Polska prowadzi kampanię marki Biotherm przygotowaną we współpracy z siecią reklamy wideo Sataku. Emisja rich mediowego formatu jest częścią szerszej kampanii wizerunkowej i emitowana jest online od 14 października przy wykorzystaniu Expand Video. Za zakup mediów odpowiada Zenith Optimedia Group.

Kampania odsłonowa realizowana jest na selektywnie dobranych placementach, na witrynach chętnie odwiedzanych przez grupę docelową. Inicjujące formaty display pozwalają odbiorcy poznać fragment spotu oraz zobaczyć produkt. Zaintrygowany użytkownik po kliknięciu w kreację może obejrzeć cały film reklamowy na pełnoekranowej warstwie expanda oraz dowiedzieć się więcej o produkcie. Niestandardowym rozwiązaniem, zaimplementowanym w tej kampanii, jest umieszczenie formularza już na pozio...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy