Dołącz do czytelników
Brak wyników

Kampania "Można? Można" i Mobilny Wpłatomat zwycięzcami konkursu Kreatura

Artykuł | 27 listopada 2015 |
154
Podwójny, a nawet poczwórny powód do dumy ma Idea Bank, który podczas wczorajszej gali konkursu Kreatura zdobył aż dwie nagrody główne oraz dwa wyróżnienia. Kampania „Można?Można” została mianowana najlepszą tegoroczną kampanią reklamową, a Mobilny Wpłatomat zyskał tytuł najlepszej aplikacji mobilnej. Wśród wyróżnionych w konkursie projektów znalazł się również spot reklamowy Idea Banku z nagrodzonej kampanii oraz przestrzeń coworkingowa Idea Hub.

Podwójny, a nawet poczwórny powód do dumy ma Idea Bank, który podczas wczorajszej gali konkursu Kreatura zdobył aż dwie nagrody główne oraz dwa wyróżnienia. Kampania „Można?Można” została mianowana najlepszą tegoroczną kampanią reklamową, a Mobilny Wpłatomat zyskał tytuł najlepszej aplikacji mobilnej. Wśród wyróżnionych w konkursie projektów znalazł się również spot reklamowy Idea Banku z nagrodzonej kampanii oraz przestrzeń coworkingowa Idea Hub.

POLECAMY

Idea Bank drugi rok z rzędu zdobył statuetkę za najlepszą kampanię reklamową w konkursie Kreatura. Wcześniejsza „Duma Przedsiębiorcy”, w której udział wzięli prawdziwi właściciele firm będący klientami banku zrobiła prawdziwą furorę w kraju i zagranicą. Teraz nagroda trafiła do Idea Banku za tegoroczną kampanię „Można?Można”. - W humorystyczny sposób zestawialiśmy codzienne problemy przedsiębiorców, takie jak biurokracja, brak czasu czy wygodnego miejsca do pracy, z naszymi innowacyjnymi usługami, ułatwiającymi prowadzenie biznesu. Cieszymy się, że  kampania przypadła do gustu naszym klientom i została dostrzeżona w tak prestiżowym konkursie – powiedziała Kornelia Pieniek, Brand Managerka Idea Banku.

Na prowadzoną w okresie letnim kampanię składały się komunikaty umieszczone na nośnikach zewnętrznych w Warszawie oraz reklamy w lokalnych kinach studyjnych i stacjach radiowych. Idea Bank promował się także w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w internetowych serwisach filmowych. Za swój 45-sekundowy spot otrzymał w tegorocznej Kreaturze wyróżnienie w kategorii TV/Kino. Koncept kreatywny kampanii został przygotowany przez agencję Brasil.

Druga Kreatura przyznana Idea Bankowi w kategorii Digital to zasługa aplikacji mobilnej do zamawiania specjalnego auta z wbudowanym wpłatomatem, w którym przedsiębiorca może zdeponować utarg np. z całego dnia pracy sklepu. Mobilny Wpłatomat to pojazd, który można wezwać jak taxówkę, dzięki czemu pojawi się przed firmą w wyznaczonym czasie. Usługa dostępna jest na razie w Warszawie.
– Kiedy rok temu startowaliśmy z usługą, nie przypuszczaliśmy, że będzie cieszyła się takim zainteresowaniem. Klienci skutec...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy