Dołącz do czytelników
Brak wyników

Joanna Burbridge i Monika Dąbrowska wzmacniają zespół Stämpfli Polska

Artykuł | 6 lutego 2017 |
217
Joanna Burbridge i Monika Dąbrowska dołączyły do zespołu Stämpfli Polska. Joanna objęła stanowisko Creative Directora, a Monika Account Directora. Jest to związane z rozwojem agencji, która poszerza zakres usług w obszarze brandingu i nowych mediów.

Joanna Burbridge i Monika Dąbrowska dołączyły do zespołu Stämpfli Polska. Joanna objęła stanowisko Creative Directora, a Monika Account Directora. Jest to związane z rozwojem agencji, która poszerza zakres usług w obszarze brandingu i nowych mediów.

POLECAMY

 Joanna Burbridge należy do pionierów polskiej branży reklamowej, w której pracuje od lat 80. Zaczynała w agencjach reklamowych MarketLink, Marcom, O&M, Y&R, Leo Burnett. Przez 18 lat pracy w Dragon Rouge jako Studio Director i Senior Art Director tworzyła dział kreatywny firmy i prowadziła polskie i międzynarodowe projekty brandingowe dla między innymi ABN Amro, Coca-Cola, Gillette, Henkel, Hochland, Hortex, Kamis, Nestle, PepsiCo Russia. Przez ostatnie półtora roku pracowała jako freelancer i konsultant kreatywny na polskim rynku. Joanna wykłada także na Wyższej Szkole Ekologii i Zarządzania w Warszawie.

Widzę w Stämpfli olbrzymi potencjał – powiedziała Joanna. – Zastałam tu ludzi zdolnych i pełnych pasji, którzy tworzą bardzo ciekawe projekty. Jestem przekonana, że w krótkim czasie możemy stworzyć jedną z najciekawszych niezależnych agencji brandingowych w Polsce.

Do zadań Moniki Dąbrowskiej będą należały nadzór nad projektami i zespołem Client Service, realizacja kampanii zintegrowanego marketingu w ramach obsługi klientów agencji i rozwój biznesu. Z branżą reklamową związana jest od 2007 roku, gdy zaczęła pracę w Galposter, gdzie zajmowała się implementacją brandingu dla takich firm jak Kredyt Bank, Warta, Nordea i PKO BP. Następnie odpowiadała za rozwój biznesu w agencjach Martis i Altavia, a przez ostatnie lata w agencji brandingowej Dragon Rouge, w której zajmowała się rów...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy