Dołącz do czytelników
Brak wyników

Otwarty dostęp

14 stycznia 2022

Jan Jankowski poprowadzi marketing w Linkhouse

0 263

Wcześniej pracował zarówno agencyjnie, jak i po stronie e-commerce. W ostatnim okresie działał mocniej szkoleniowo oraz tworzył własną agencję. “Własna działalność szkoleniowa czy tworzenie agencji wypaliło mnie. Dziś wiem, że chcę robić dobry marketing w jednej firmie od A do Z, a nie być przedsiębiorcą czy szkoleniowcem.” - przyznaje. Z narzędzia Linkhouse korzystał wielokrotnie jako reklamodawca publikując artykuły sponsorowane.

Jan Jankowski z nowym rokiem objął stanowisko marketing managera w Linkhouse. Jego dołączenie jest jednym z etapów mocnego rozwoju spółki i dalej ekspansji zagranicznej.

“Była to wyjątkowa rekrutacja, w której nie skorzystaliśmy z serwisów z ogłoszeniami pracy. Nie chcieliśmy zebrać setek CV i spędzić wielu tygodni na procesie rekrutacyjnym. Plan do wykonania na tym stanowisku - ogromny! Ta osoba ma za zadanie zbudować nie tylko nasze procesy marketingowe, stworzyć strategię rozwoju, zaplanować działania content marketingowe z podziałem na kanały, czy zbudować lejki sprzedaży, ale też zbudować cały dział marketingu od zera, a dalej skutecznie prowadzić wyjście na rynki zagraniczne.” - pisze na swoim profilu na Linkedin Współtwórca i obecny CMO Linkhouse Damian Kozłowski.
Dalej czytamy: “Szukaliśmy kogoś z mindsetem na heada działu ale pokorą specjalisty, by wpierw samodzielnie wykonać część działań. Z doświadczeniem w marketingu b2b, potrafiącego liczyć budżet i się z niego biznesowo rozliczyć, rozumiejącego twarde KPI. Jak również z umiejętnościami zarządczymi do poprowadzenia ludzi, osobę z odwagą i doświadczeniem na scenie, by wystąpić w naszym imieniu na konferencji z prezentacją czy przeprowadzić wywiad lub webinar. Atutem było doświadczenie w organizacji i marketingu eventów, bo we wrześniu SEO Poland Conference!” (www.seopoland.pl)
 

Jan Jankowski nowym Marketing Manager w Linkhouse, fot. Piotr Kordyś, konferencja Internet Beta 2021


Jankowski przygodę z digital marketingiem zaczynał w agencji Sempai.
Prowadził też lokalną agencję komunikacji w social media skupiającą się wokół podmiotów sportowych i gastronomii. Wystąpił na scenie Social Media Week oraz Internet Beta.
Pracował m.in. z Elmont Grupa S.A., Lasy Państwowe, ChM Implanty, Straż Miejska w Warszawie, Politechnika Białostocka, catering Czysta Micha, Polska Organizacja Turystyczna, Podpierzyną, czy Świat Supli.

Linkhouse.co to platforma content marketingu i link buildingu, z której korzystają agencje SEO, PR-owcy, e-commerce.

Przypisy