Rynek treści i reklamy wideo online nigdy nie był jednak bardziej złożony niż w dziejszych czasach. Gdy reklamodawcy i marketerzy myślą, że już go poznali, wówczas pojawia się kolejne przełomowe urządzenie konsumenckie, platforma lub format reklamowy, które jeszcze bardziej go fragmentaryzują, czyniąc skomplikowanym zarówno dla kupujących, sprzedających, jak i dla konsumentów.
POLECAMY
Widzowie rutynowo przeskakują pomiędzy konsumpcją telewizji tradycyjnej do wideo oglądanego na żądanie (VOD), po usługi OTT (Over The Top), takie jak Netflix czy HBO Go, korzystając w tym celu, często jednocześnie, z wielu ekranów i urządzeń, oczekując płynnego i bezproblemowego dostępu do treści.
W tym środowisku reklamodawcy stają przed wyzwaniem dotarcia do widzów na...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!