Dołącz do czytelników
Brak wyników

Jakie trendy znokautują świat marketingu?

Artykuł | 10 października 2016 |
215
Czy wirtualna rzeczywistość niesie ze sobą obietnicę zmiany marketingu na lepsze? W jaki sposób będzie wpływać na proces budowania więzi użytkownika i konsumenta z marką? Co sprawia, że indywidualnie zaprojektowany przekaz odnosi masowy sukces? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań można było znaleźć podczas tegorocznego festiwalu Filmteractive 2016.  Filmteractive 2016 to już szósta edycja festiwalu komunikacji interaktywnej. Wśród zaproszonych prelegentów znaleźli się przedstawiciele takich marek konsumenckich oraz mediowych, jak Orange, Samsung, Castorama, Discovery, Vine, Disney czy Vice. Temat przewodni, jako najgorętszy trend tego roku – wirtualna rzeczywistość – również nie pozwolił przejść obok wydarzenia obojętnie. Całkowite zanurzenie w wirtualną rzeczywistość

Czy wirtualna rzeczywistość niesie ze sobą obietnicę zmiany marketingu na lepsze? W jaki sposób będzie wpływać na proces budowania więzi użytkownika i konsumenta z marką? Co sprawia, że indywidualnie zaprojektowany przekaz odnosi masowy sukces? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań można było znaleźć podczas tegorocznego festiwalu Filmteractive 2016. 

Filmteractive 2016 to już szósta edycja festiwalu komunikacji interaktywnej. Wśród zaproszonych prelegentów znaleźli się przedstawiciele takich marek konsumenckich oraz mediowych, jak Orange, Samsung, Castorama, Discovery, Vine, Disney czy Vice. Temat przewodni, jako najgorętszy trend tego roku – wirtualna rzeczywistość – również nie pozwolił przejść obok wydarzenia obojętnie. Całkowite zanurzenie w wirtualną rzeczywistość

POLECAMY

Prawdziwą wirtualną przygodę zapewnił VR Adventure Box – instalacja opracowana przez zespół Deloitte Digital – organizatora festiwalu Filmteractive. Wirtualnej rzeczywistości można było doświadczyć dzięki przekazanym firmie przedpremierowo Oculus Touch — czyli specjalnym kontrolerom, rozumiejącym gesty i ruchy dłonią, zapewniającym dzięki temu realistyczne doznania. VR Adventure Box zabierał w podróż po lesie, oceanicznym dnie oraz wąwozie. Ta unikatowa instalacja pozwoliła zanurzyć się w animowanym świecie, który rysował się po samodzielnym połączeniu przez użytkownika kropek w brakujący w danej przygodzie element świata przedstawionego. Przygody można było doświadczyć również w roli obserwatora dzięki rozpiętemu na specjalnej instalacji, ponad 10metrowemu ekranowi. #VR zdominował również Filmteractive Market. Finałowe projekty, wyłonione przez międzynarodowe jury, można było poznać z bliska w Strefie Innowacji oraz podczas sesji pitchingowych. Zwycięski projekt – Virtelio z Luxemburga – otrzymał nagrodę główną (10 000 pln) oraz zaproszenie na MIPTV. Jury przyznało w tym roku również nagrodę za drugie i trzecie miejsce, wyróżniając tym samym projekty Chernobyl VR (Polska) oraz RAY (Hiszpania).    

Temat wirtualnej rzeczywistości zwieńczył panel dyskusyjny, który poprowadził – podobnie jak i cały festiwal – Artur Kurasiński.  O nowej technologii – jej szansach, zagrożeniach  i etyce – rozmawiali: Morgan Bouchet (Orange), Dorota Żurkowska-Bytner (Discovery Networks), Piotr Iwanicki (Superhot), Łukasz Kosuniak (Samsung Electronics) oraz Dawid Marcinkowski (The Kissinger Twins).Kreatywność w epoce Data Driven Marketing. Dokąd zmierzamy?Gościem specjalnym Deloitte Digital prosto z USA był dyrektor ds. Brand Creative i Content Marketingu – Alan Schulman, który w trakcie ponad dwudziestopięcioletniej kariery stał na czele zespołów odpowiedzialnych za Creative i Content w wiodących międzynarodowych agencjach takich jak McCann-Erickson, FutureBrand Worldwide, Foote i Cone & Beld...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy