Dołącz do czytelników
Brak wyników

Jak zagraniczni giganci e-commerce zdobywają nowych klientów

Artykuł | 22 stycznia 2016 |
188

Jak wynika z badania "Nielsen Global Connected Commerce Survey", aż 34% Polaków nabywa produkty online u sprzedawców spoza naszego kraju. Wzrost tej wartości wynikać może z działań prowadzonych przez zagraniczne podmioty e-commerce. Coraz częściej dostrzegają one potencjał polskiego rynku i dostowują swoją ofertę tak, by skutecznie przyciągała rodzimego klienta. Jedną z firm, która prowadzi tego typu działania, jest szwajacarska Elfa Distrelec. Od zeszłego roku wprowadza kolejne zmiany, które nie tylko mają przynieść korzyść polskim konsumentom, ale i dostosować ofertę firmy, by była dla nich jak najbardziej atrakcyjna. W tym celu Elfa Distrelec przeszła zauważalne zmiany: • Zoptymalizowano sklep online, który zyskał nowe funkcjonalności: całkowicie odświeżony sklep internetowy oferuje wyczerpującą nawigację produktową z możliwością wygodnego segregowania kategorii produktów na stronach wyszukiwania. Znajdowanie odpowiednich produktów jest natomiast łatwiejsze dzięki wielu oferowanym filtrom pojawiającym się na stronach z wynikami wyszukiwania oraz w poszczególnych kategoriach • Uruchomiono nowy, bardzo wydajny centralny magazyn mający na stanie 150 tysięcy produktów, które wysyłane są do odbiorcy w dniu złożenia zamówienia • Asortyment produktów zwiększono o 50 tysięcy, by klienci mieli większy wybór Kolejnym krokiem wykonanym przez Elfa Distrelec, jest wp...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy