Dołącz do czytelników
Brak wyników

Jak w internecie przedłużyć targową atmosferę networkingu?

Artykuł | 1 grudnia 2016 |
201
Jak opowiedzieć o przewodach, prowadnikach czy polimerowych łożyskach ślizgowych? Agencja strategiczna White Paper Agency zadbała, by ich producent – firma igus® - nie tylko efektownie zaprezentowała swoje produkty w czasie targów, lecz również w ich czasie pozyskała ciekawy wizualnie i merytorycznie materiał, który posłużył do przygotowania materiałów promocyjnych.

Jak opowiedzieć o przewodach, prowadnikach czy polimerowych łożyskach ślizgowych? Agencja strategiczna White Paper Agency zadbała, by ich producent – firma igus® - nie tylko efektownie zaprezentowała swoje produkty w czasie targów, lecz również w ich czasie pozyskała ciekawy wizualnie i merytorycznie materiał, który posłużył do przygotowania materiałów promocyjnych.

POLECAMY

Firma igus® jest obecna na polskim rynku od 1997 roku. Jest czołowym producentem produktów z tworzyw sztucznych: prowadników kabli, przewodów do aplikacji ruchomych, polimerowych łożysk ślizgowych, liniowych systemów prowadzenia oraz przegubowych łożysk polimerowych.

W 2016 roku firma igus® prezentowała swoje produkty m.in. na targach: Automaticon w Warszawie, Mach Tool w Poznaniu, Energetab w Bielsku-Białej, Taropak w Poznaniu oraz Toolex w Sosnowcu. Efektowne stoisku targowe to jedno. Warto zadbać, by przedłużyć kontakt z marką i umiejętnie przenieść również do internetu atmosferę profesjonalnych rozmów targowych.

Udało się to dzięki realizacji przez White Paper Agency filmów wideo, których materiał został zebrany właśnie w czasie targów. Z pozoru temat niewdzięczny okazał się – dzięki sprawnej realizacji i doborowi rozmówców – bardzo atrakcyjny i jednocześnie nietrywialny merytorycznie.

Włączenie wypowiedzi klientów w opowieść o produktach

Filmy powstały z myślą o specjalistach: prezentują produkty, w tym nowości pokazywane w czasie poszczególnych targów. Jednocześnie, dzięki wypowiedziom kontrahentów igus® obecnych na targach, uwiarygadniają firmę jako solidnego i godnego zaufania partnera w branży. W każdej realizacji udział wzięli pracownicy firmy, którzy krótko opowiedzieli o swoich produktach oraz – co istotne – również klienci, którzy z kolei wyjaśniali, jak są one zastosowane w ich maszynach, instalacjach czy produktach.

Warto przy tym pamiętać, że wszystkie wypowiadające się w filmach osoby nie przechodziły profesjonalnych szkoleń przed kamerą, a uzyskany efekt naturalnej wypowiedzi był możliwy przede wszystkim dzięki profesjonalnemu podejściu ekipy realizującej filmy.

Specjalistyczna tematyka to większe wymagania wobec agencji

- W krótkim czasie, bo zaledwie trzech tygodni, zrealizowaliśmy trzy filmy z trzech różnych imprez targowych w trzech oddalonych od siebie mie...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy