Dołącz do czytelników
Brak wyników

Jak ułatwić świąteczne zakupy własnym konsumentom

Artykuł | 18 listopada 2015 |
176
· Zbliżamy się do największego sezonu zakupowego w tym roku. Nie ma więc lepszego momentu na uświadomienie sobie, co tak naprawdę wpływa na istniejących i potencjalnych konsumentów podczas zakupów. · PayPal przedstawia cztery najważniejsze obszary, na których powinni skupić się sprzedawcy, chcąc zapewnić swoim konsumentom wygodne, intuicyjne doświadczenie zakupowe – w efekcie zwiększając wskaźniki konwersji  i utrzymania klientów. · Dzięki partnerstwu z Shopify, PayPal zapewnia dodatkowe 20% zniżki dla sklepów, które chcą osiągnąć najlepsze rezultaty online.

· Zbliżamy się do największego sezonu zakupowego w tym roku. Nie ma więc lepszego momentu na uświadomienie sobie, co tak naprawdę wpływa na istniejących i potencjalnych konsumentów podczas zakupów.
· PayPal przedstawia cztery najważniejsze obszary, na których powinni skupić się sprzedawcy, chcąc zapewnić swoim konsumentom wygodne, intuicyjne doświadczenie zakupowe – w efekcie zwiększając wskaźniki konwersji 
i utrzymania klientów.
· Dzięki partnerstwu z Shopify, PayPal zapewnia dodatkowe 20% zniżki dla sklepów, które chcą osiągnąć najlepsze rezultaty online.

POLECAMY

Jeśli wziąć pod uwagę globalne dane z analogicznego okresu w zeszłym roku, to najlepszy czas na „wygładzenie” doświadczenia zakupowego w sklepie. Zgodnie z danymi amerykańskiego ośrodka National Retail Federation, wyprzedaże online i e-commerce wzrosły o 6.8%, osiągając w 2014 rokuwartość 101.9 mld dolarów.

Oto cztery obszary, na których powinni skupić się sprzedający, aby skutecznie ułatwić zakupy świąteczne swoim konsumentom:

Świąteczne zakupy “on the Go”

Umożliwiłeś swoim klientom zakupy za pośrednictwem urządzeń mobilnych? Świetnie! Chcąc konkurować z najlepszymi w trakcie sezonu świątecznego musisz jednak wyjść ponad to. Wraz z rozwojem handlu mobilnego, sprzedawcy powinni kierować się zasadą “mobile first”– projektować całość doświadczenia zakupowego myśląc w pierwszej kolejności o kanale mobilnym.

Najlepsze sklepy internetowe dostarczają swoim klientom doświadczenie zakupowe na najwyższym poziomie wygody – bez konieczności wprowadzania loginu, hasła czy innych szczegółów, mogących stanowić niepotrzebne utrudnienie w zakupach. Dobrym przykładem jest PayPal One Touch, który niedawno znacznie rozszerzył swój globalny zasięg – co oznacza, że możesz zwiększyć konwersję konsumentów z całego świata.

Bez obaw o bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo stanowi fundament udanej sprzedaży online. Także dokonując zakupów 
w Internecie i na urządzeniach mobilnych w sezonie świątecznym, użytkownicy oczekują, 
że ich dane osobowe pozostaną bezpieczne.  Pamiętaj, aby oferować swoim klientom wypróbowane opcje płatności, które gwarantują najlepszą w swojej klasie ochronę przed oszustwami i monitoring transakcji.

W przypadku rozwiązań takich jak PayPal, sprzedawcy mają pewność, że oferują klientom także najlepszą ochronę kupujących. Obejmuje ona zwrot pełnej kwoty za zakupy, wraz z ewentualnymi kosztami przesyłki, jeśli cokolwiek pójdzie nie tak. Kupujący mają ponadto aż 180 dni na zgłoszenie sporu. Taki poziom bezpieczeństwa i ochrony gwarantuje konsumentom pewność, której potrzebują podczas zakupów online.

Prostsza finalizacja transakcji = lepsze doświadczenie zakupowe

Sprzedawcy online doskonale zdają sobie sprawę z powszechności problemu porzuconych koszyków, prowadzącego w efekcie do niższej konwersji. Niektórzy konsumenci rezygnują z zakupu, kiedy okazuje się, że nie mogą znaleźć znanych im opcji płatniczych. Inni poddają się w obliczu długich lub skomplikowanych procesów wprowadzania informacji, koniecznych do finalizacji transakcji.

Kiedy przychodzi do płacenia, wygoda jest kluczowa. Sprzedawcy powinni rozważyć, czy na pewno chcą za każdym razem pytać swoich klientów o dane karty kredytowej i inne informacje związane z transakcją (jak np. adres do wysyłki). Przechowywane informacje płatnicze stanowią jedną z przyczyn, z w powodu których transakcje procesowane przez PayPal mają o 70% wyższy wskaźnik konwersji, niż w przypadku finalizacji transakcji za pomocą karty kredytowej.

„BORIS” i „BOPIS”, czyli jak zapewnić elastyczność zakupową

Świąteczne zaku...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy