· Zbliżamy się do największego sezonu zakupowego w tym roku. Nie ma więc lepszego momentu na uświadomienie sobie, co tak naprawdę wpływa na istniejących i potencjalnych konsumentów podczas zakupów.
· PayPal przedstawia cztery najważniejsze obszary, na których powinni skupić się sprzedawcy, chcąc zapewnić swoim konsumentom wygodne, intuicyjne doświadczenie zakupowe – w efekcie zwiększając wskaźniki konwersji
i utrzymania klientów.
· Dzięki partnerstwu z Shopify, PayPal zapewnia dodatkowe 20% zniżki dla sklepów, które chcą osiągnąć najlepsze rezultaty online.
POLECAMY
Jeśli wziąć pod uwagę globalne dane z analogicznego okresu w zeszłym roku, to najlepszy czas na „wygładzenie” doświadczenia zakupowego w sk...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!