Dołącz do czytelników
Brak wyników

Jak sprzedać drogie towary online?

Artykuł | 25 września 2015 |
113
Jak zwiększyć wartość koszyka zakupowego i zachęcić konsumentów, by wrzucili do niego również droższe produkty? Jest kilka sposobów!

Jak zwiększyć wartość koszyka zakupowego i zachęcić konsumentów, by wrzucili do niego również droższe produkty? Jest kilka sposobów!

Sprzedaż drogich produktów online to duże wyzwanie, lecz również szansa dla e-przedsiębiorców. Przedstawiamy wskazówki, które pomogą zwiększyć przychody dzięki sprzedaży droższych dóbr i usług.

1. Postaw na mobilność

Przygotowując raport „Luxury shopping in the digital age”, McKinsley & Co. przepytało trzy tysiące klientów luksusowych sklepów o ich nawyki związane z używaniem nowoczesnych technologii. Jak się okazało, aż 75 proc. spośród pytanej grupy na co dzień posługuje się tabletem lub smartfonem. Właściciel e-sklepu powinien więc zainwestować również w wersję mobilną swojej strony internetowej tak, by klient mógł wygodnie przeglądać oferowane na niej produkty w podróży lub jedząc obiad w restauracji.

2. Co dwa portfele to nie jeden

Nie każdego stać, by móc samodzielnie kupić bardzo drogi produkt lub usługę. Właśnie dlatego warto zadbać, by na stronie sklepu internetowego znalazła się płatność ułatwiająca kupowanie kosztownych dóbr i usług razem. – Wspólne zakupy online to przyszłość sektora e-commerce – stwierdza Witalij Kedyk z Wishround. – Dzięki umożliwieniu prowadzenia internetowej zbiórki, przedsiębiorca działający w sieci zwiększa szansę na sprzedaż drogich wyrobów. Ludzie szczególnie chętnie korzystają ze wspólnych zakupów online przy szczególnych okazjach np. kupując prezent na urodziny czy ślub. Dlatego wspólne zakupy online już wkrótce staną się jedną z podstawowych form płatności oferowanych przez e-sklepy – przewiduje Kedyk.

3. Raty ulżą klientowi

Wspólne zakupy online to jeden ze sposobów na sprzedaż drogich produktów konsumentom o mniej zasobnych portfelach. Warto pomyśleć też o rozłożeniu klientom płatności na raty. W ten sposób możemy pomniejszyć nieco cenę w ich oczach. „Najnowszy laptop za jedyne 100 zł miesięcznie? Stać mnie na to!” – pomyśli konsument. Taka cena nie odstrasza jak szereg cztere...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy