Dołącz do czytelników
Brak wyników

Jak skutecznie rekrutować. Case study Laboratorium Kariery Polpharma

Artykuł | 10 stycznia 2017 |
206
Program Laboratorium Kariery Polpharma, zrealizowany we współpracy z agencją strategiczną White Paper Agency, został nagrodzony Złotym Spinaczem w kategorii Employer Branding.

Program Laboratorium Kariery Polpharma, zrealizowany we współpracy z agencją strategiczną White Paper Agency, został nagrodzony Złotym Spinaczem w kategorii Employer Branding.

POLECAMY

Laboratorium Kariery to program stażowy Polpharmy, lidera polskiego rynku farmaceutycznego, skierowany do studentów ostatnich lat i absolwentów kierunków takich jak biotechnologia, chemia, farmacja oraz inżynieria genetyczna.

Za merytoryczną koncepcję programu odpowiadają wewnętrzne działy HR i PR Polpharmy oraz eksperci oddziału Biotechnologii. Agencja strategiczna White Paper Agency była odpowiedzialna za koncepcję i stworzenie serwisu rekrutacyjnego laboratorium-kariery.pl oraz za przeprowadzenie kampanii komunikacyjnej.

Celem miesięcznej kampanii internetowej było dotarcie do młodych biotechnologów i zachęcenie ich do wysłania zgłoszeń do programu stażowego Polpharmy. W kampanii wykorzystano kilka uzupełniających się narzędzi: kampanie displayowe i content marketingowe na portalach rekrutacyjnych, serwisach tematycznych poświęconych biotechnologii i farmacji oraz serwisach studenckich, reklamy na Facebooku i w Google (targetowane po uczelniach i demografii), geotargetowane...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy