Nie wystarczy już tylko sama reklama, żeby firma odniosła sukces. Biznes rozwija się także na portalach społecznościowych. Prowadzoną kampanię warto jednak przemyśleć i zaplanować.
POLECAMY
Marketerzy prowadzący działania na Facebooku zawsze zaczynają od jasno określonego celu biznesowego, który chcą realizować. Mogą to być cele związane z brandem, zwiększaniem sprzedaży, to jest punkt, od którego się zaczyna. Następnie dobiera się cały wachlarz narzędzi marketingowych i reklamowych aby te cele realizować i na końcu zapiąć to odpowiednim pomiarem – mówi newsrm.tv Robert Bednarski szef Facebooka w Polsce i regionie CEE.
Portale społecznościowe kuszą biznes, gdyż tam właśnie można dotrzeć bezpośrednio do swojej grupy odbiorców. Ważne jest to także dla marek, które są już dobrze znane konsumentom. – Najczęściej w komunikacji tradycyjnej, telewizyjnej mamy jeden spot reklamowy, który możemy wypuszczać przez 6-8 tygodni. Na tym kończy się budżet i kreatywność. Natomiast na portalach sp...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!