Dołącz do czytelników
Brak wyników

Jak organicznie zwiększyć liczbę followersów na Instagramie? Sprawdź 5 sposobów ANSWEAR.com!

Artykuł | 26 kwietnia 2017 |
208
Ku rozpaczy rzeszy marketingowców, kilka dni temu Facebook doprowadził do zamknięcia jednej z największych platform oferujących automatyczne pozyskiwanie followersów na Instagramie. Jak w takim razie radzić sobie bez bota? Poznaj 5 sposobów ANSWEAR.com!

Ku rozpaczy rzeszy marketingowców, kilka dni temu Facebook doprowadził do zamknięcia jednej z największych platform oferujących automatyczne pozyskiwanie followersów na Instagramie. Jak w takim razie radzić sobie bez bota? Poznaj 5 sposobów ANSWEAR.com!

POLECAMY

Dbaj o wysoką jakość zdjęć. Raczej nikogo nie zaskoczy stwierdzenie, że tym, co najbardziej liczy się na Instagramie, są zdjęcia wysokiej jakości. Jeśli chcesz przyciągnąć jak najwięcej śledzących do konta Twojej marki, zapomnij o stockowych zdjęciach z wklejonym produktem.
Liczy się pomysłowość, estetyka i oryginalność. Dokładnie przemyśl to, o co chcesz komunikować i z jakich osób składa się Twoja grupa docelowa - przygotowując treści zawsze miej to na uwadze!

Użytkownicy szukają inspiracji albo po prostu chcą zobaczyć coś ładnego - daj im to, czego potrzebują.

Dobieraj odpowiednie #hashtagi Hashtagi to jeden z najważniejszych i najprostszych sposobów dotarcia do osób, które mogą być zainteresowane Twoją marką, ale jeszcze nie śledzą jej na Instagramie. Zrób dokładny research: użyj wyszukiwarki Instagrama czy stron prowadzących rankingi najważniejszych hashtagów dla konkretnych branż czy produktów.

Dzięki odpowiednim znacznikom dotrzesz do osób wyszukujących zdjęcia dotyczące konkretnych tematów. Użytkownicy zaczną obserwować Twoje konto, zainteresują się oferowanymi produktami i, co za tym idzie, mogą zostać Twoimi klientami!

Działaj z influencerami Jeśli nie wiesz, jak podejść do marketingu z influencerami, ucz się z doświadczenia innych. Sprawdź, co robi Twoja konkurencja lub marki, które mają taką samą grupę docelową jak Twoja i zainspiruj się! Upewnij się, jakie typy postów generują najwięcej zaangażowania i idź w tę samą stronę. Zrób dokładny research influencerów w Twojej branży. Trzymaj rękę na pulsie i współpracuj z osobami, które nie tylko są popularne, lecz także tworzą content wysokiej jakości.

Pamiętaj, by pozwolić influencerowi na kreatywną wolność - jeśli tego nie zrobisz, zdjęcia reklamujące Twoją markę mogą znacznie różnić się od contentu przygotowywanego przez niego na co dzień. W ten sposób tylko zdenerwujesz jego fanów i osiągniesz zupełnie odwrotny do oczekiwanego efekt.

Organizuj konkursy Konkursy to jeden z najbardziej sprawdzonych sposobów na przyciągnięcie nowych followersów do konta Twojej marki. W zależności od wartości nagrody, czy celu który chcesz osiągnąć, możesz zdecydować się na różną trudność zadań konkursowych.

Jeśli zależy Ci na przyciągnięciu jak największej liczby osób do konkursu, najlepiej w treści posta zadaj pytanie, na które followersi będą musieli odpowiedzieć w komentarzu pod nim. Jeśli chcesz zwiększyć widoczność swojej marki w sieci, a nagroda zachęca do włożenia większego wysiłku w zadanie konkursowe, zachęć użytkowników do odpowiedzi w formie zdjęć wrzucanych na ich konta, oznaczonych hashtagiem wymyślonym specjalnie na potrzeby konkursu Twojej marki.

Pamiętaj, by za każdym razem, gdy ogłaszasz konkurs, informować o tym na zdjęciu, a nie w opisie - wiele osób przeglądając Instagram po prostu nie zwróci uwagi na długi opis i zwyczajnie przeoczy Twoją akcję.

 

Wchodź w interakcje z użytkownikami Instagrama Pam...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy