Jak najbliższe miesiące zmienią programmatic?

Aktualności
W ubiegłym roku wdrożenie RODO rozpoczęło rewolucję na rynku reklamy internetowej. Dotyczy to także modelu programmatic, którego wciąż czeka szereg zmian. Co jeszcze wpłynie na jego kształt?

Wprowadzenie unijnej dyrektywy o ochronie danych osobowych spowodowało wiele zawirowań. Pomimo tego, reklamodawcy wciąż są skłonni inwestować w programmatic. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Zenith, marketerzy planują przeznaczyć 65% budżetów z reklamy cyfrowej na programmatic. Tym samym, wydatki na reklamę programatyczną wzrosną z 70 miliardów USD w 2018 roku do 84 mld w 2019 roku. Niemniej jednak nie jest tajemnicą, że w najbliższym czasie przejdzie ona szereg zmian. Oto pięć najważniejszych kwestii, które ukształtują ten model w najbl...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy