Jak moderować treści w obszarze MŚP? Na przykładzie Warsaw Media House

Case study

Problemem dotyczącym wszystkich przedsiębiorstw są negatywne opinie pojawiające się w internecie. Często prowadzą one do utraty reputacji marki, a nawet do jej upadku. Czasami nawet jedna opinia może spowodować wiele komplikacji w działalności firmy, czego dobrym przykładem jest jedna z warszawskich firm deweloperskich.

Zobrazowanie problemu 

Tę część poświęcimy na studium przypadku. Naszym przykładem będzie warszawska firma deweloperska. Przedsiębiorstwo w ramach promocji sprzedaży mieszkań w jednej z nowych inwestycji zaproponowało 15-proc. rabat obowiązujący tylko i wyłącznie przez tydzień. Jeden z klientów próbował bezskutecznie uzyskać wyższy rabat na zakup nieruchomości, a w związku ze swoim niezdecydowaniem utracił możliwość skorzystania z 15%, co wynikało z upływu terminu promocji. Niestety, swoim niezadowoleniem postanowił podzielić się z internautami i wystawił firmie negatywne wpisy. Dołożył wszelkich starań, aby były one szczegółowe i merytoryczne. W tych tekstach użył nawet imienia i nazwiska dyrektora sprzedaży, co niewątpliwie zwiększyło ich autentyczność. Zasięg internetu i s...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy