Kreatywność na TikToku
Jak tworzyć nieszablonowe treści? Czy zawsze będą to te materiały, których przygotowanie pochłonie najwięcej Twoich zasobów? Niekoniecznie! Kluczem do prowadzenia oryginalnej komunikacji na tej platformie jest zrozumienie odbiorców. Aby było to możliwe, konieczne jest ciągłe konsumowanie treści pojawiających się na platformie i śledzenie trendów!
Zaskakuj swoich odbiorców i inspiruj się trendującymi kreacjami. Poznaj swoją grupę docelową i dowiedz się, jakie treści przeglądają na TikToku i które trendy ich bawią. Eksperymentuj, eksperymentuj i jeszcze raz eksperymentuj! Sprawdzaj, jaki typ treści najlepiej sprawdza się na profilu Twojej marki!
Jak zaznacza TikTok, w ostatnim czasie posty ze zdjęciami zyskiwały średnio 1,9 razy więcej polubień i 2,9 razy więcej komentarzy niż filmy. Jest to bardzo ciekawe, patrząc na to, że pierwotnie TikTok był platformą, na której pojawiały się jedynie krótkie treści wideo. Warto więc dołączać do trendów wykorzystujących kreacje ze zdjęciami!
POLECAMY
Ciekawostka!
Za Greatest TikTok w roku 2023 została uznana kampania „MEGA!”, stworzona przez Rossmanna, w której przygotowane były piosenki nagrane przez zespół występujący na TikToku marki. Filmy zyskały kilkumilionowe zasięgi, a hasło „Mega Ci się opłaca, mama już nie dopłaca” nie tylko od razu określiło grupę docelową akcji, ale też na długo pozostało w świadomości konsumentów.
Poznaj praktyczne wskazówki na kreatywne działania
1. Dziel się wiedzą!
Ciekawostki z branży, które dla Ciebie są oczywiste, niekoniecznie są znane Twoim odbior...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!