Internauci zapytani o to, w jakie reklamy najchętniej klikają, najczęściej wskazują na reklamy piwa – klikałaby w nie aż połowa ze wszystkich użytkowników display’u w Polsce.
POLECAMY
W sierpniowym badaniu trackingowym IRCenter wraz z ResearchNow postanowiło sprawdzić popularność złocistego trunku wśród Internautów. Pod lupę wzięto zarówno osoby, które są zadeklarowanymi piwoszami (lubią ten rodzaj napoju) oraz tych, którzy nie przechodzą obojętnie w pobliżu „piwnych” displayowych reklam (klikają na nie). Sprawdzono również, jak popularny jest temat piw regionalnych w social media za pomocą skanu Internetu.
Starano się odpowiedzieć między innymi na pytania:
Kim jest potencjalny smakosz piwa w Internecie? Jakie są jego postawy wobec reklam? Gdzie browary reklamują się najefektywniej? Gdzie reklamy piwa powinny się pojawiać, by być bardziej widoczne i mieć większą konwersję?Oto garść najciekawszych wniosków z badania:
Osoby lubiące piwo mieszkają w całej Polsce. Różnice między wsią (70%) a dużymi miastami (73-77%) są niewielkie. Piją przede wszystkim mężczyźni (84%) i jest ich zdecydowanie więcej niż kobiet (71%). Dla Piwoszy nie jest istotna ani ekologia, ani zdrowie czy też wygoda. Najczęściej kupują w Biedronce, ale różnica na tle kupujących inne produkty jest widoczna dopiero przy takich sklepach jak: Żabka, Społem czy Polo Market.Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!