Dołącz do czytelników
Brak wyników

IRCenter: Piwosze w Internecie [badanie]

Artykuł | 27 sierpnia 2014 |
65
Internauci zapytani o to, w jakie reklamy najchętniej klikają, najczęściej wskazują na reklamy piwa – klikałaby w nie aż połowa ze wszystkich użytkowników display’u  w Polsce.

Internauci zapytani o to, w jakie reklamy najchętniej klikają, najczęściej wskazują na reklamy piwa – klikałaby w nie aż połowa ze wszystkich użytkowników display’u  w Polsce.

W sierpniowym badaniu trackingowym IRCenter wraz z ResearchNow postanowiło sprawdzić popularność złocistego trunku wśród Internautów. Pod lupę wzięto zarówno osoby, które są zadeklarowanymi piwoszami (lubią ten rodzaj napoju) oraz tych, którzy nie przechodzą obojętnie w pobliżu „piwnych” displayowych reklam (klikają na nie). Sprawdzono również, jak popularny jest temat piw regionalnych w social media za pomocą skanu Internetu.

Starano się odpowiedzieć między innymi na pytania:

Kim jest potencjalny smakosz piwa w Internecie? Jakie są jego postawy wobec reklam? Gdzie browary reklamują się najefektywniej? Gdzie reklamy piwa powinny się pojawiać, by być bardziej widoczne i mieć większą konwersję?

Oto garść najciekawszych wniosków z badania:

Osoby lubiące piwo mieszkają w całej Polsce. Różnice między wsią (70%) a dużymi miastami (73-77%) są niewielkie. Piją przede wszystkim mężczyźni (84%) i jest ich zdecydowanie więcej niż kobiet (71%). Dla Piwoszy nie jest istotna ani ekologia, ani zdrowie czy też wygoda. Najcz...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy