Dołącz do czytelników
Brak wyników

Internet kluczem komunikacji zintegrowanej – konferencja Internet ASAP 2015

Artykuł | 15 kwietnia 2015 |
163
21–22 maja w Krakowie odbędzie się czwarta konferencja marketingu internetowego Internet ASAP. Tegoroczna edycja wychodzi poza wąsko rozumiany marketing internetowy. Jej hasło brzmi „Komunikacja naprawdę zintegrowana”. Stratedzy i praktycy będą rozmawiać o tym, jak rosnące usieciowienie umożliwia niespotykane wcześniej integrowanie komunikacji marketingowej.

21–22 maja w Krakowie odbędzie się czwarta konferencja marketingu internetowego Internet ASAP. Tegoroczna edycja wychodzi poza wąsko rozumiany marketing internetowy. Jej hasło brzmi „Komunikacja naprawdę zintegrowana”. Stratedzy i praktycy będą rozmawiać o tym, jak rosnące usieciowienie umożliwia niespotykane wcześniej integrowanie komunikacji marketingowej.

– Od lat marketerzy szukają metod naprawdę zintegrowanej komunikacji marketingowej – mówi Łukasz Wołek, szef agencji interaktywnej Eura7 i inicjator konferencji. – Jest jak święty Graal marketerów – ilekroć zamajaczy na horyzoncie, zaraz znika wśród sklepowych półek, w szumie informacyjnym.

Jednak nowe rozwiązania prowadzą marketing na nieosiągalny wcześniej poziom integracji. Wśród nich są m.in. praktyczne wdrożenia augmented reality, cała plejada nowych społecznościowych, gwałtowny wzrost możliwości analizy i łączenia kontaktów z marką w procesy i cykle. Wreszcie rewolucyjne rozwiązania, jak np. sensory niskoenergetyczne, dające realne możliwości dwustronnej komunikacji konsument-marka w punkcie sprzedaży.

Nowość polega na tym, że teraz mamy kontrolę nad całym procesem. Już nie rozsypane klocki, ale system. Nie musimy zakładać, że połowa budżetu będzie źle wydana – drogę konsumenta od kontaktu z reklamą po zakup możemy prześledzić niemal bez przerwy – opowiada Wołek.

I o tym będzie najbliższa konferencja Internet ASAP. Jej tematyka będzie obejmować m.in. sposoby i parametry pomiaru wyników komunikacji (prof. R. Kozielski, M. Szczupak), wpływ rewolucji cyfrowej na strategię marek (M. Tesławski), łączenie online z offline w celu „domknięcia” sprzedaży (A. Chojnacka, K. Kobiela), czynnik czasu w nowych warunkach komunikacji (Ł. Wala), nowości techniczne w badaniach (K. Zerka), planowaniu mediów (M. Łukasiewicz), kampaniach (A. Krok). Program wciąż jest uzupełniany.

Ważnym elementem konferencji są rozm...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy