Dołącz do czytelników
Brak wyników

Interaktywna witryna Showroom.pl w Cinema City Mokotów

Artykuł | 28 listopada 2014 |
169
Od 29 listopada, na terenie Cinema City Mokotów, dostępna będzie interaktywna witryna ze starannie wyselekcjonowaną ofertą Showroom.pl, skupiająca niezależne polskie marki odzieżowe i projektantów mody. Witryna to element kampanii komunikacyjnej promującej usługę MasterPass, która obejmuje internet, prasę oraz niestandardowe działania OOH. Za ich planowanie i realizację odpowiadają spółki z grupy Denstu Aegis Network w Polsce. 

Od 29 listopada, na terenie Cinema City Mokotów, dostępna będzie interaktywna witryna ze starannie wyselekcjonowaną ofertą Showroom.pl, skupiająca niezależne polskie marki odzieżowe i projektantów mody. Witryna to element kampanii komunikacyjnej promującej usługę MasterPass, która obejmuje internet, prasę oraz niestandardowe działania OOH. Za ich planowanie i realizację odpowiadają spółki z grupy Denstu Aegis Network w Polsce. 

W wydzielonej strefie w Cinema City Mokotów, MasterCard we współpracy z Showroom.pl uruchomił bezobsługowy sklep z odzieżą polskich topowych niezależnych projektantów. Szybkie i bezpieczne dokonywanie transakcji zapewni usługa MasterPass, która będzie jedyną akceptowalną metodą płatności, jednocześnie dającą miłośnikom designerskiej mody atrakcyjne zniżki. Specjalny sklep będzie otwarty przez dwa tygodnie, w godzinach otwarcia Galerii Mokotów, a finał akcji będzie miał miejsce podczas targów HUSH Warsaw na Stadionie Narodowym w Warszawie, w dniach 13 – 14 grudnia.

Interaktywna witryna sklepowa zaprojektowana i stworzona przez agencję Isobar Poland jest częścią wielokanałowej kampanii mediowej popularyzującej usługę MasterPass w Polsce. Działania mediowe prowadzone są w oparciu o zróżnicowane kanały komunikac...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy