Dołącz do czytelników
Brak wyników

Integracja Dotpay i eCard - powstaje przyszły lider usług płatniczych w Polsce

Artykuł | 20 lipca 2016 |
273
Dotpay i eCard, dynamicznie rozwijający się agenci rozliczeniowi specjalizujący się w płatnościach elektronicznych online, łączą siły. Podmiot powstający w wyniku integracji obu spółek ma ambicję zająć pozycję lidera w zakresie usług płatniczych dla sektora eCommerce w Polsce. W planach jest też dalsza konsolidacja rynku i ekspansja w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Dotpay i eCard, dynamicznie rozwijający się agenci rozliczeniowi specjalizujący się w płatnościach elektronicznych online, łączą siły. Podmiot powstający w wyniku integracji obu spółek ma ambicję zająć pozycję lidera w zakresie usług płatniczych dla sektora eCommerce w Polsce. W planach jest też dalsza konsolidacja rynku i ekspansja w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Potencjał biznesowy firmy powstałej w wyniku integracji wyznaczają obecne pozycje łączących się spółek – eCard jest wiceliderem rynku w zakresie obsługi transakcji kartowych dla eCommerce, a Dotpay to najdynamiczniej rozwijający się agent rozliczeniowy na polskim rynku specjalizujący się w szybkich przelewach dla e-commerce.

„Jesteśmy świadkami wielkich zmian – w kwestii sposoby zakupów dokonywanych przez klientów, tego co sprzedają merchanci i usług, jakie oferują współczesne instytucje finansowe. Dzisiejsze połączenie jest odpowiedzią na wyzwania, które stają przed całą branżą FinTech. Chcemy być jednym z liderów procesu zmian i wykorzystać nasze najlepsze zasoby w drodze do tego celu” – mówi Przemysław Lech Figarski, Wiceprezes Zarządu Dotpay i eCard, nadzorujący w obu spółkach proces połączenia.

Oferty łączących się spółek są komplementarne, dzięki czemu w wyniku integracji powstanie uniwersalna platforma oferująca pełną paletę usług płatniczych dla branży eCommerce. Obejmie ona m.in.: transakcje kartowe, przelewy elektroniczne oraz płatności mobilne. W perspektywie planowane jest również dodanie szeregu nowych produktów i usług takich jak kredytowanie zakupów, narzędzia do analizy zachowań konsumentów na podstawie Big Data, jak i nowoczesne rozwiązania płatniczo-logistyczne.

„Od strony prawnej firmą przejmującą będzie eCard, natomiast obie łączące się firmy będą traktowane w procesie integracji równorzędnie, tak, aby w maksymalny sposób skor...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy