Dołącz do czytelników
Brak wyników

InStream pozyskał 100 tys euro od jednego z pierwszych klientów

Artykuł | 8 sierpnia 2016 |
193
Poznańska firma InStream właśnie zamknęła kolejną rundę inwestycyjną pozyskując 100 000 euro od brytyjskiego inwestora. Nie byłoby w tym nic zaskakującego gdyby nie fakt, że wspomniany inwestor był jednym z pierwszych klientów.

Poznańska firma InStream właśnie zamknęła kolejną rundę inwestycyjną pozyskując 100 000 euro od brytyjskiego inwestora. Nie byłoby w tym nic zaskakującego gdyby nie fakt, że wspomniany inwestor był jednym z pierwszych klientów.

POLECAMY

InStream to platforma do monitorowania komunikacji i zarządzania relacjami biznesowymi. Alternatywne narzędzie do klasycznych systemów CRM, które bardziej skupia się na komunikacji oraz zarządzaniu kontaktami niż na sprzedaży. Narzędzie wykorzystują głównie małe i średnie firmy skupione na budowaniu długoterminowych relacji z klientami ale też organizacje biznesowe, HR czy Venture Capital.

Platforma pojawiła się w wersji wczesnorynkowej na początku bieżącego roku. Okazała się ona jednak niedostatecznie przygotowana na wymagania rynkowe odnoszące się do

systemów CRM, który jest już dość mocno nasycony i wymaga niezawodności. Mimo to dzięki znalezieniu odpowiedniej niszy oraz ciągłemu rozwojowi produktu InStream wchodzi dziś na rynek globalny.

„Od kilku miesięcy po wypuszczeniu wersji Beta, uczymy się bezpośrednio od klientów jakich funkcjonalności potrzebują ich zespoły. Tworzymy to, czego potrzebują nasi klienci, nie to co wydaje nam się istotne”. CEO Filip Duszczak.

InStream pierwszego inwestora pozyskał w styczniu 2015 r., był to poznański inwestor Speed Up Venture Capital Group. Pieniądze pozwoliły dokończyć wersję beta i pozyskać pierwszych płacących klientów. Z pozyskanych funduszy od Brytyjskiego inwestora firma zamierza przygotować produkt zgodny z wymaganiami zachodnich rynków, wypuśić wersje mobilne oraz integracje.

‘’ Nasz drugi inwestor to jeden...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy