W dniach 15-16 kwietnia odbyła się druga edycja największej w Polsce Północno-Wschodniej konferencji poświęconej nowoczesnemu marketingowi - EastMedia. Podczas wydarzenia, w którym uczestniczyło blisko 200 osób, można było poznać odpowiedzi m.in. na pytania jak prowadzić nowoczesny i skuteczny marketing i za pomocą jakich narzędzi, jak pozycjonować i budować markę po to by wyprzedzić konkurencję.
POLECAMY
- Wydarzenia takie jak EastMedia pomagają ludziom poznać praktykę stosowaną w branży. Można osobiście zapytać się o to jak ktoś coś zrobił - stwierdziła Anita Kijanka, jedna z prelegentek. - Nic tak nie intryguje człowieka jak inny człowiek - tak rodzą się pomysły na nowe kampanie i współpraca.
W ciągu dwóch dni uczestnicy usłys...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!