Dołącz do czytelników
Brak wyników

Innovation AD BEST STARTUP REINVENTING MARKETING & SALES 2015 – trwają zgłoszenia do konkursu

Artykuł | 7 kwietnia 2015 |
63
Tegoroczna edycja Innovation AD przyjmuje jeszcze bardziej nowatorską formułę. Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR we współpracy z D-RAFT Corporate Accelerator oraz Grey Group Poland – Partnerem Strategicznym wydarzenia, po raz pierwszy organizuje  konkurs dla młodych przedsiębiorców i firm BEST STARTUP REINVENTING MARKETING & SALES. Do udziału zapraszane są startupy z obszaru nowych technologii i biznesu dla marketingu, komunikacji oraz sprzedaży z Europy. Zgłoszenia przyjmowane są do 13 kwietnia 2015 r.

Tegoroczna edycja Innovation AD przyjmuje jeszcze bardziej nowatorską formułę. Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR we współpracy z D-RAFT Corporate Accelerator oraz Grey Group Poland – Partnerem Strategicznym wydarzenia, po raz pierwszy organizuje  konkurs dla młodych przedsiębiorców i firm BEST STARTUP REINVENTING MARKETING & SALES. Do udziału zapraszane są startupy z obszaru nowych technologii i biznesu dla marketingu, komunikacji oraz sprzedaży z Europy. Zgłoszenia przyjmowane są do 13 kwietnia 2015 r.

Misją inicjatywy jest zacieśnienie współpracy branży komunikacji marketingowej i marketingu z młodymi firmami, których produkty oraz technologie mają szansę zmienić kształt procesów marketingowych, komunikacyjnych i sprzedażowych w dużych i małych przedsiębiorstwach. W konkursie mogą wziąć udział istniejące spółki z Europy, działające nie dłużej niż 3 lata, które z powodzeniem wdrożyły innowacyjny produkt i/lub technologię oraz poszukują potencjalnie zainteresowanych nimi klientów.

Celem  przedsięwzięcia jest wybór i promocja najciekawszych startupów z obszarów takich jak:

·         Customer experience 

·         Consumer engagement 

·         Ad Tech 

·         Online / Offline / Mobile integration

·         Marketing applications for big data and internet of things

·         Inbound / content marketing

·         Marketing automation

·         Personalization

·         New communication channels 

·         New sales channels (e-commerce, m-commerce, etc) 

·         Crowdsourcing & open innovation

·         oraz innych związanych z branżą komunikacji marketingowej, marketingu i sprzedaży.

„To ważna inicjatywa, która jeszcze bardziej podkreśla rolę innowacyjności w całym projekcie Innovation AD. Według opinii  – zarówno ekspertów z branży komunikacji marketingowej, agencji reklamowych i agencji mediowych, a także  przedstawicieli świata s...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy