Dołącz do czytelników
Brak wyników

INIS współpracuje z Netsprint i Cloud Technologies przy wykorzystywaniu danych o zachowaniach użytkowników

Artykuł | 28 października 2015 |
188
Zasięg ponad 38 milionów rekordów w tym 10 mln adresów e-mail na wyłączność w INIS. 18 milionów unikalnych użytkowników, 320 profili marketingowych, 500 tysięcy witryn internetowych i ponad 60 milionów plików cookies w zasobach partnerów firmy. INIS jako jedyna w Polsce e-mailingowa sieć reklamowa rozpoczęła korzystanie z danych behawioralnych dostarczanych przez platformy danych.

Zasięg ponad 38 milionów rekordów w tym 10 mln adresów e-mail na wyłączność w INIS. 18 milionów unikalnych użytkowników, 320 profili marketingowych, 500 tysięcy witryn internetowych i ponad 60 milionów plików cookies w zasobach partnerów firmy. INIS jako jedyna w Polsce e-mailingowa sieć reklamowa rozpoczęła korzystanie z danych behawioralnych dostarczanych przez platformy danych.

POLECAMY

Współpraca z platformami danych jest jednym z elementów doskonalenia technologii targetowania behawioralnego w INIS. Właśnie zakończył się proces wdrożenia rozwiązań proponowanych przez Cloud Technologies i Netsprint Audience. Realizowane są już pierwsze kampanie wykorzystujące profile behawioralne współpracujących ze sobą firm. Pierwsze wyniki pokazują, że targetowanie to pozwala otrzymywać wyniki lepsze nawet do 300% w porównaniu z tradycyjnie targetowaną wysyłką.

Właściwa technologia do pozyskiwania danych behawioralnych i potem wykorzystanie ich w e-mailingach jest niezbędna, aby realizować skuteczne i co najważniejsze efektywne kampanie. Niestety wiele firm nabija swoich klientów w przysłowiową butelkę ofertując tę technologię, po czym e-mailingi i tak trafiają do niewłaściwych osób. Nam jako e-mailingowej sieci reklamowej, która posiada zasoby i zaplecze technologicznie zależy na tym, aby precyzyjnie trafić z ofertą do osób, które poszukują danego produktu czy usługi i co najważniejsze trafiać do niej w momencie pojawienia się potrzeby. – komentuje Roman Grygierek, dyrektor zarządzający i członek zarządu INIS sp. z o.o.

Wykorzystywanie informacji z platform danych pozwala poznać klienta i dowiedzieć się co ogląda i co czyta, czego szuka, co kupuje i kim tak naprawdę jest potencjalny klient. Pozyskana wiedza z profili zawodowych, zakupowych czy zainteresowań ułatwia zamienić anonimowego Kowalskiego na Kowalskiego w wieku 35+, posiadającego rodzinę i aktualnie poszukującego nowego mieszkania w Warszawie, a do tego chcącego sfinansować jego zakup kredytem hipotecznym.

Obie firmy dostarczające dane behawioralne łączą niesamowite zasoby i technologia, których wykorzystanie przez e-mailingową sieć reklamową INIS pozwala na jeszcze prec...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy