Dołącz do czytelników
Brak wyników

INIS: wnioski z 1000 kampanii reklamowych

Artykuł | 14 października 2014 |
185
Blisko 2150 wykorzystanych kreacji mailingowych, ponad 520 mln wysyłanych e-maili każdego miesiąca -  Roman Grygierek, managing director INIS - E-mailingowej Sieci Reklamowej  podsumowuje 1000 zrealizowanych kampanii reklamowych.

Blisko 2150 wykorzystanych kreacji mailingowych, ponad 520 mln wysyłanych e-maili każdego miesiąca -  Roman Grygierek, managing director INIS - E-mailingowej Sieci Reklamowej  podsumowuje 1000 zrealizowanych kampanii reklamowych.

POLECAMY

Najbardziej aktywne branże

Na pierwszym miejscu wśród branż najczęściej korzystających z kampanii mailingowych zdecydowanie jest branża finansowa, której udział to prawie 40%. Drugie miejsce zajmuje branża e-commerce,  w szczególności sklepy internetowe związane z modą i szeroko pojętymi zakupami 28%. Na podium znajduje się także telekomunikacja z 13%, a tuż za nim elektronika z 8% oraz wyposażenia mieszkania 6%.

Najpopularniejsza tematyka

Reklamowaliśmy już praktycznie wszystko. Począwszy od kredytów, pożyczek, mieszkań, poprzez wyprzedaże, jazdy próbne, operacje plastyczne, kampanie charytatywne i społeczne. Co ciekawe dotarliśmy nawet do amatorów II Wojny Światowej, którym oferowaliśmy modele czołgów do samodzielnego sklejania. Pokazuje to, że nie ma dla nas rzeczy niemożliwych, a to dzięki najbardziej precyzyjnym metodom targetowania mailingów w Polsce. Własna technologia zbierania, gromadzenia i analizy danych demograficznych oraz behavioralnych  pozwala nam na trafianie do osób, które wykonują określone akcje w sieci ujawniając tym samym swoje intencje zakupowe.

Najczęściej wybierane modele rozliczeniowe

W przeciągu ostatnich lat świadomość branży mailingowej wśród reklamodawców zdecydowanie wzrosła. Marketerzy, liczą się z każdą wydaną złotówką - jak ją ulokować, aby efekt był najlepszy. Dlatego w 95% wybierają oni efektywnościowy model rozliczeń, czyli za przekierowanie ruchu, leady kontaktowe, rozbudowę baz danych czy w końcu za samą sprzedaż. Reklamodawca tym samym, wie że płaci tylko za realny efekt, ma łatwość w planowaniu budżetu i zyskuje wyższą efektywność kosztową, zwłaszcza w kampaniach sprzedażowych. Nie ukrywam, że modele performance są też dla nas bardzo korzystne, gdyż to ostateczny efekt pozwala nam udowodnić reklamodawcy słuszność stawianych przez nas tez dotyczących doboru grupy docelowej i kreacji reklamowych.

Najlepsze wyniki kampanii

Wcześniej wspomniałem, że reklamodawcy chcą rozliczać się za efekt, dlatego warto przytoczyć najwyższe wyniki jakie osiągnęliśmy. Najlepszy OR (ang. open rate), czyli wskaźnik otwarć rzędu 74%...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy