Blisko 2150 wykorzystanych kreacji mailingowych, ponad 520 mln wysyłanych e-maili każdego miesiąca - Roman Grygierek, managing director INIS - E-mailingowej Sieci Reklamowej podsumowuje 1000 zrealizowanych kampanii reklamowych.
POLECAMY
Na pierwszym miejscu wśród branż najczęściej korzystających z kampanii mailingowych zdecydowanie jest branża finansowa, której udział to prawie 40%. Drugie miejsce zajmuje branża e-commerce, w szczególności sklepy internetowe związane z modą i szeroko pojętymi zakupami 28%. Na podium znajduje się także telekomunikacja z 13%, a tuż za nim elektronika z 8% oraz wyposażenia mieszkania 6%.
Najpopularniejsza tematykaReklamowaliśmy już praktycznie wszystko. Począwszy od kredytów, pożyczek, mieszkań, poprzez wyprzedaże, jazdy próbne, operacje plastyczne, kampanie charytatywne i społeczne. Co ciekawe dotarliśmy nawet do amatorów II Wojny Światowej, którym oferowaliśmy modele czołgów do samodzielnego sklejania. Pokazuje to, że nie ma dla nas rzeczy niemożliwych, a to dzięki najbardziej precyzyjnym metodom targetowania mailingów w Polsce. Własna technologia zbierania, gromadzenia i analizy danych demograficznych oraz behavioralnych pozwala nam na trafianie do osób, które wykonują określone akcje w sieci ujawniając tym samym swoje intencje zakupowe.
Najczęściej wybierane modele rozliczenioweW przeciągu ostatnich lat świadomość branży mailingowej wśród reklamodawców zdecydowanie wzrosła. Marketerzy, liczą się z każdą wydaną złotówką - jak ją ulokować, aby efekt był najlepszy. Dlatego w 95% wybierają oni efektywnościowy model rozliczeń, czyli za przekierowanie ruchu, leady kontaktowe, rozbudowę baz danych czy w końcu za samą sprzedaż. Reklamodawca tym samym, wie że płaci tylko za realny efekt, ma łatwość w planowaniu budżetu i zyskuje wyższą efektywność kosztową, zwłaszcza w kampaniach sprzedażowych. Nie ukrywam, że modele performance są też dla nas bardzo korzystne, gdyż to ostateczny efekt pozwala nam udowodnić reklamodawcy słuszność stawianych przez nas tez dotyczących doboru grupy docelowej i kreacji reklamowych.
Najlepsze wyniki kampaniiWcześniej wspomniałem, że reklamodawcy chcą rozliczać się za efekt, dlatego warto przytoczyć najwyższe wyniki jakie osiągnęliśmy. Najlepszy OR (ang. open rate), czyli wskaźnik otwarć rzędu 74%...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!