Dołącz do czytelników
Brak wyników

INIS: wnioski z 1000 kampanii reklamowych

Artykuł | 14 października 2014 |
91
Blisko 2150 wykorzystanych kreacji mailingowych, ponad 520 mln wysyłanych e-maili każdego miesiąca -  Roman Grygierek, managing director INIS - E-mailingowej Sieci Reklamowej  podsumowuje 1000 zrealizowanych kampanii reklamowych.

Blisko 2150 wykorzystanych kreacji mailingowych, ponad 520 mln wysyłanych e-maili każdego miesiąca -  Roman Grygierek, managing director INIS - E-mailingowej Sieci Reklamowej  podsumowuje 1000 zrealizowanych kampanii reklamowych.

Najbardziej aktywne branże

Na pierwszym miejscu wśród branż najczęściej korzystających z kampanii mailingowych zdecydowanie jest branża finansowa, której udział to prawie 40%. Drugie miejsce zajmuje branża e-commerce,  w szczególności sklepy internetowe związane z modą i szeroko pojętymi zakupami 28%. Na podium znajduje się także telekomunikacja z 13%, a tuż za nim elektronika z 8% oraz wyposażenia mieszkania 6%.

Najpopularniejsza tematyka

Reklamowaliśmy już praktycznie wszystko. Począwszy od kredytów, pożyczek, mieszkań, poprzez wyprzedaże, jazdy próbne, operacje plastyczne, kampanie charytatywne i społeczne. Co ciekawe dotarliśmy nawet do amatorów II Wojny Światowej, którym oferowaliśmy modele czołgów do samodzielnego sklejania. Pokazuje to, że nie ma dla nas rzeczy niemożliwych, a to dzięki najbardziej precyzyjnym metodom targetowania mailingów w Polsce. Własna technologia zbierania, gromadzenia i analizy danych demograficznych oraz behavioralnych  pozwala nam na trafianie do osób, które wykonują określone akcje w sieci ujawniając tym samym swoje intencje zakupowe.

Najczęściej wybierane modele rozliczeniowe

W przeciągu ostatnich lat świadomość branży mailingowej wśród reklamodawców zdecydowanie wzrosła. Marketerzy, liczą się z każdą wydaną złotówką - jak ją ulokować, aby efekt był najlepszy. Dlatego w 95% wybierają oni efektywnościowy model rozliczeń, czyli za przekierowanie ruchu, leady kontaktowe, rozbudowę baz danych czy w końcu za samą sprzedaż. Reklamodawca tym samym, wie że płaci tylko za realny efekt, ma łatwość w planowaniu budżetu i zyskuje wyższą efektywność kosztową, zwłaszcza w kampaniach sprzedażowych. Nie ukrywam, że modele performance są też dla nas bardzo kor...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy