Dołącz do czytelników
Brak wyników

Infinity Media Middle East z nową realizacją w Dubaju

Artykuł | 13 kwietnia 2016 |
175
Infinity Media Middle East – czyli dubajski oddział domu mediowego Infinity Media – przeprowadził  kampanię promocyjną dla Wydziału Promocji Handlu i Inwestycji w Abu Dhabi (WPHI). Działania reklamowe zakończyły się 29 marca dotarciem do szerokiego grona odbiorców z wybranych sektorów.

Infinity Media Middle East – czyli dubajski oddział domu mediowego Infinity Media – przeprowadził  kampanię promocyjną dla Wydziału Promocji Handlu i Inwestycji w Abu Dhabi (WPHI). Działania reklamowe zakończyły się 29 marca dotarciem do szerokiego grona odbiorców z wybranych sektorów.

POLECAMY

WPHI w Abu Dhabi

Infinity Media Middle East zajmuje się komunikacją, promocją mediowo-reklamową i działaniami PR dla polskich i zagranicznych firm w regionie Bliskiego Wschodu oraz przygotowywaniem ich do ekspansji na tamtejsze rynki. W ramach współpracy z WPHI Abu Dhabi, agencja prowadziła działania informacyjne mające na celu promocję Polski ze szczególnym uwzględnieniem branż IT/maszyn i urządzeń oraz dóbr i usług luksusowych. Przeprowadzono działania promocyjne zarówno w mediach tradycyjnych jak i w Internecie. O Polsce i jej możliwościach w zakresie IT, a także turystyki medycznej, pisały najważniejsze lokalne tytuły m.in. Arabian Busineess czy Khaleej Times. Działania objęły także media społecznościowe – utworzono profile  na Facebooku i Twitterze, gdzie aktywnie zbierano fanów oraz optymalizowano całą kampanię.

„Naszym celem jest budowanie świadomości polskich firm wśród lokalnych klientów, występowanie w ich imieniu oraz działanie na ich rzecz. Stąd też niezmiernie cieszy nas zaufanie zarówno podmiotów prywatnych, jak i organizacji rządowych” – mówi Maciej Białko, dyrektor zarządzający Infinity Media Middle East.

Pomost łączący Polskę i Zjednoczone Emiraty Arabskie

Współpraca z WPHI to nie jedyna aktywność Inifity Media Middle East w rejonie Bliskiego Wschodu. Od ponad roku agencja, wspólnie z centralą w Polsce, prowadzi kampanię reklamową Bicolored Apples from Europe. Jej głównym celem jest poszerzenie wiedzy na temat dwukolorowych jabłek europejskich. Działania realizowane są na dwóch rynkach - Chiny i Zjednoczone Emiraty Arabskie. Infinity Media odpowiada za działania PR, e...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy