Od marca bieżącego roku niezależny dom mediowyInfinity Media odpowiada za zakup mediów dla SOMFY, lidera automatyki i napędów do bram, rolet, żaluzji, markiz oraz rozwiązań do domów inteligentnych.
POLECAMY
Zintegrowane działania mediowe obejmują reklamę w TV, prasie oraz Internecie.Infinity Media odpowiada za realizację działań reklamowych, promujących produkty z segmentu home automation. Pierwszy z nich -
Connexoon - to produkt stworzony dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z rozwiązaniami typu smart. Wiosenną promocją Somfyobjęty jest Connexoon Access, czyli aplikacja do sterowania bramami wjazdowymi, garażowymi, drzwiami i systemami alarmowymi. W ramach akcji można zakupić również flagową centralę TaHoma Premium, która łączy w sobie wszystkie zalety technologii smart home. Dzięki połączeniu urządzeń i czujników w jeden system TaHoma Premium sprawia, że każdy dom staje się komfortowym i bezpiecznym miejscem, a codzienne czynności przyjemnościami. Connexoon i TaHoma Premium działają w technologii io-homecontrol, która daje możliwość kontrolowania sytuacji w domu o każdej porze i z każdego miejsca na świecie dzięki dostępow...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!