Kampania ma na celu promocję marki A&D Pharma Poland ze szczególnym naciskiem na Fervex Junior – lek dla dzieci powyżej 6 lat oraz Fervex – preparat na objawy przeziębienia i grypy. Fervex Junior, po krótkiej nieobecności, wrócił na rynek odmieniony. Od teraz dostępny jest w nowym smaku i nie zawiera cukru.
POLECAMY
Kampania telewizyjna prowadzona jestpod hasłem „Podaj dalej” i realizowana w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Na potrzeby promocji zostały przygotowane 8 sekundowe billboardy sponsorskie oraz 30 sekundowe spoty produktowe. Za pomocą billboardów sponsorskich realizowane będą działania wizerunkowe, powracającego na rynek leku Fervex Junior dla dzieci powyżej 6 roku życia.
Kolejny etap kampanii będzieprowadzony za pomocą 30 sekundowego spotu „Podaj dalej”. Reklama ma na celu uświadomienie odbiorcy, że Fervex jest skutecznym lekiem na przeziębienie i grypę dla dorosłych i dzieci. Równolegle z kampanią telewizyjną prowadzone będądziałania promocyjne na serwisach VOD oraz na Youtube.
Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Infinity Media, zaś za produkcję billboardów sponsorskich oraz 30 sekundowego spotu odpowiada krakowska agencja Sc...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!