Dołącz do czytelników
Brak wyników

Ilona Rudnik: z Criteo do RTB House

Artykuł | 12 maja 2016 |
195
Do polskiego zespołu RTB House – firmy technologicznej specjalizującej się w działaniach reklamowych opartych na zaawansowanych scenariuszach retargetingowych – dołączyła Ilona Rudnik. Objęła stanowisko Key Account Manager.Rudnik zajmie się w RTB House m.in. koordynacją kampanii retargetingowych i pozyskiwaniem nowych klientów.
Do polskiego zespołu RTB House – firmy technologicznej specjalizującej się w działaniach reklamowych opartych na zaawansowanych scenariuszach retargetingowych – dołączyła Ilona Rudnik. Objęła stanowisko Key Account Manager.

Rudnik zajmie się w RTB House m.in. koordynacją kampanii retargetingowych i pozyskiwaniem nowych klientów.

Jak sama podkreśla, praca w RTB House to dla niej szansa dalszego rozwoju zawodowego. – Z zaciekawieniem śledziłam działania spółki, jej dynamiczny rozwój i rosnącą pozycję wśród globalnych dostawców technologii. Propozycję współpracy uznałam za bardzo fajne wyzwanie zawodowe. Jestem przekonana, że wiedza i doświadczenie, zdobyte w innych spółkach z branży, pomogą mi w pozyskiwaniu i realizacji interesujących projektów reklamowych dla klientów RTB House – mówi Rudnik, Key Account Manager w RTB House.

Ilona Rudnik była do tej pory związania m.in. z konkurencyjną spółką Criteo, gdzie jako Sales Manager Poland współtworzyła struktury biznesowe odpowiedzialne za obsługę polskich klientów. Współpracowała również z marką odzieżową 303 Avenue, w której pełniła funkcję Ecommerce Manager & Online Customer Care i zajmowała się koordynacją zadań z obszaru SEO, SEM oraz social media. Doświadczenie zawodowe zdobywała także w Nano Interactive, gdzie jako Junior Account Manager odpowiadała za realizację planów sprzedażowych spółki.

 – W ciągu zaledwie kilku lat udało nam się zbudować kilkunastoosobowy, wyjątkowy zespół odpowiadający za współpracę z klientami w Polsce. Cieszymy się, że dołączyła do niego Ilona. Jestem pewien, że jej doświadczenie i wiedza na temat polskich reklamodawców wpłynie...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy