Dołącz do czytelników
Brak wyników

III Kongres Dyrektorów E-commerce - ważni branżowi gracze w agendzie wydarzenia

Artykuł | 9 marca 2016 |
197
Organizatorzy Kongresu Dyrektorów E-commerce odsłaniają kolejne punkty agendy tegorocznej, trzeciej już edycji wydarzenia, które odbędzie się w dniach 20-22 kwietnia w Krakowie. Wśród prelegentów znaleźli się przedstawiciele najważniejszych rynkowych graczy z Polski, Niemiec, Danii i Wielkiej Brytanii. Wystąpią m.in. eksperci z Tchibo, Mulesoft, PPG, AB S.A., TIM S.A., MM Brown i Tołpa.

Organizatorzy Kongresu Dyrektorów E-commerce odsłaniają kolejne punkty agendy tegorocznej, trzeciej już edycji wydarzenia, które odbędzie się w dniach 20-22 kwietnia w Krakowie. Wśród prelegentów znaleźli się przedstawiciele najważniejszych rynkowych graczy z Polski, Niemiec, Danii i Wielkiej Brytanii. Wystąpią m.in. eksperci z Tchibo, Mulesoft, PPG, AB S.A., TIM S.A., MM Brown i Tołpa.

POLECAMY

Przedsiębiorstwa, które często, przez dziesiątki lat rozwijały się w oparciu o te same systemy informatyczne, dedykowane pod określone kanały sprzedaży, napotykają na olbrzymie problemy w adaptacji omnichannel. Wśród dużych graczy omnichannel wspominany jest w kontekście leitmotiv’u dla strategicznych zmian. Agenda tegorocznego Kongresu koresponduje z tym trendem. - Komentuje Piotr Wrzalik, Wiceprezes Grupy Unity, przewodniczący Rady Programowej wydarzenia.

Pierwsza sesja tematyczna Kongresu poświęcona zostanie wyzwaniom, jakie niesie wdrożenie strategii omnichannel w ujęciu całej organizacji, w firmach handlowych i dystrybucyjnych. O budowaniu kultury organizacyjnej wspierającej częste zmiany, najważniejszych modelach omnichannel oraz różnicach w adopcji strategii na różnych rynkach opowiedzą w swoich wystąpieniach Lutz Spannuth ze Spannuth Direct! oraz Norbert Nemeth, Dyrektor eSklepów Tchibo w Polsce i na Węgrzech, a także Rafał Zaremba, Manager ds. Rozwoju Biznesu w AB S.A. i Justyna Torres, która reprezentuje Toys"R"Us France.

Na popołudniową sesję pierwszego dnia wydarzenia zaplanowano tematy bliższe technologicznej stronie prowadzenia e-biznesu. Elastyczne struktury IT...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy