Dołącz do czytelników
Brak wyników

III Kongres Dyrektorów E-commerce - agenda na światowym poziomie!

Artykuł | 7 kwietnia 2016 |
177
III Kongres Dyrektorów E-commerce ma już pełną agendę. Część merytoryczna to ponad piętnaście godzin prelekcji, które zostaną wygłoszone przez ekspertów z całej Europy. Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 20-22 kwietnia w wyjątkowej lokalizacji – budynku nieczynnego Dworca PKP w Krakowie. Organizatorzy obiecują, że to nie koniec niespodzianek.

III Kongres Dyrektorów E-commerce ma już pełną agendę. Część merytoryczna to ponad piętnaście godzin prelekcji, które zostaną wygłoszone przez ekspertów z całej Europy. Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 20-22 kwietnia w wyjątkowej lokalizacji – budynku nieczynnego Dworca PKP w Krakowie. Organizatorzy obiecują, że to nie koniec niespodzianek.

POLECAMY

W ostatnich tygodniach do agendy wydarzenia dołączyły gwiazdy polskiego e-biznesu. Stefan Batory, Founder & CEO ITAXI, na przykładzie case studies z branży przewozowej opowie o tym jak Internet i e-commerce wpływają na zmiany na globalnym rynku usług i powstawanie nowych modeli biznsowych. Mariusz Nowak, Menadżer Działu Sprzedaży Internetowej w Tesco przedstawi wyzwania pomiaru kosztu pozyskania klienta omnikanałowego oraz oceny zysków płynących ze spójnej obsługi w wielu kanałach.

Gośćmi Kongresu będą także: Paulina Żamejść, Menedżer ds. sklepu internetowego Deichmann, która podzieli się refleksjami na temat wdrażania modelu omnichannel w sieci obuwniczej oraz Jarosław Frontczak, Analityk rynku retail i e-commerce w PMR Publications, który zaprezentuje dobre praktyki wykorzystania danych przy podejmowaniu decyzji biznesowych. Wystąpią również: Jan Namedyński, Head of Digital w AVON, Rafał Pietrwalski, Zastępca Dyrektora Zarządzającego Sprzedażą ds. Rozwoju Usług w Segmencie Klienta Biznesowego w Poczcie Polskiej, Krzysztof Surgut, CEO Data Space oraz Albera Hupa, Socjolog, Analityk i Badacz sieci społecznościowych w IRCener.

– Jak co roku staraliśmy się dopracować agendę w najmniejszych szczegółac...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy