III Kongres Dyrektorów E-commerce ma już pełną agendę. Część merytoryczna to ponad piętnaście godzin prelekcji, które zostaną wygłoszone przez ekspertów z całej Europy. Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 20-22 kwietnia w wyjątkowej lokalizacji – budynku nieczynnego Dworca PKP w Krakowie. Organizatorzy obiecują, że to nie koniec niespodzianek.
POLECAMY
W ostatnich tygodniach do agendy wydarzenia dołączyły gwiazdy polskiego e-biznesu. Stefan Batory, Founder & CEO ITAXI, na przykładzie case studies z branży przewozowej opowie o tym jak Internet i e-commerce wpływają na zmiany na globalnym rynku usług i powstawanie nowych modeli biznsowych. Mariusz Nowak, Menadżer Działu Sprzedaży Internetowej w Tesco przedstawi wyzwania pomiaru kosztu pozyskania klienta omnikanałowego oraz oceny zysków płynących ze spójnej obsługi w wielu kanałach.
Gośćmi Kongresu będą także: Paulina Żamejść, Menedżer ds. sklepu internetowego Deichmann, która podzieli się refleksjami na temat wdrażania modelu omnichannel w sieci obuwniczej oraz Jarosław Frontczak, Analityk rynku retail i e-commerce w PMR Publications, który zaprezentuje dobre praktyki wykorzystania danych przy podejmowaniu decyzji biznesowych. Wystąpią również: Jan Namedyński, Head of Digital w AVON, Rafał Pietrwalski, Zastępca Dyrektora Zarządzającego Sprzedażą ds. Rozwoju Usług w Segmencie Klienta Biznesowego w Poczcie Polskiej, Krzysztof Surgut, CEO Data Space oraz Albera Hupa, Socjolog, Analityk i Badacz sieci społecznościowych w IRCener.
– Jak co roku staraliśmy się dopracować agendę w najmniejszych szczegółac...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!