Dołącz do czytelników
Brak wyników

II Kongres Dyrektorów E-commerce - o branżowych trendach w doborowym towarzystwie [patronat]

Artykuł | 9 marca 2015 |
62
Ubiegły rok obfitował w liczne niespodzianki jeśli chodzi o trendy w branży e-commerce. Technologie lokalizacyjne czy handel mobilny na stałe zagościły już w branżowej codzienności. O tym co przyniesie nam rok 2015 porozmawiamy w gronie najlepszych praktyków rynku podczas II Kongresu Dyrektorów E-commerce.

Ubiegły rok obfitował w liczne niespodzianki jeśli chodzi o trendy w branży e-commerce. Technologie lokalizacyjne czy handel mobilny na stałe zagościły już w branżowej codzienności. O tym co przyniesie nam rok 2015 porozmawiamy w gronie najlepszych praktyków rynku podczas II Kongresu Dyrektorów E-commerce.

Już za niecały miesiąc stolica Małopolski po raz drugi stanie się miejscem najważniejszego dialogu w branży e-commerce. Od 25 do 27 marca, w czasie II Kongresu Dyrektorów E-commerce dokładnie przyjrzymy się wielu aspektom e-handlu na różnych rynkach europejskich, w towarzystwie polskich i zagranicznych ekspertów. Podczas sesji warsztatowych poruszymy najważniejsze zagadnienia dotyczące m.in. jakości obsługi klientów w e-commerce czy wpływu logistyki na e-sprzedaż.

II edycja to jeszcze więcej merytoryki w najlepszym wydaniu, a także towarzystwo wybitnych praktyków rynku e-commerce w Polsce i za granicą. W ciągu trzech dni wydarzenia zaprosimy gości do przyjrzenia się aktualnej kondycji branży w kontekście dwóch bloków tematycznych: OMNICHANNEL COMMERCE, WYZWANIA BRANŻOWE W E-COMMERCE. Ponadto podczas imprez towarzyszących, a także w kuluarach zaprosimy do dialogu o trendach i wyzwaniach jakim muszą sprostać kluczowe osoby odpowiedzialne za skuteczną sprzedaż w...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy