Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności

10 maja 2018

II edycja Forum Gospodarki Cyfrowej poświęcona wielokanałowemu konsumentowi

208
e-Izba  po raz II organizuje Forum Gospodarki Cyfrowej. Tegoroczna edycja odbywa się pod hasłem - “Consumer is a heart of your business. Think omnichannel!” Forum odbędzie się 9 października w Warszawie.

E-commerce od kilku lat jest jedną z najszybciej rozwijających gałęzi gospodarki. Era digital znacząco zmieniła proces zakupowy współczesnych konsumentów, który stał się wyzwaniem dla retailerów. Rozwój nowych technologii spowodował zanik granic pomiędzy offline i online, co dotyczy także sposobu, w jaki funkcjonują klienci. Są w wielu kanałach jednocześnie, swobodnie między nimi migrując. I tego samego oczekują od sklepów. Omnichannel to już nie trend, to rzeczywistość. Tegoroczne Forum poświęcone będzie kluczowym zagadnieniom związanym z wielokanałowym konsumentem i jego ścieżkami zakupowymi.

POLECAMY

Omnichannel to już nie buzz word. Jeśli marka chce utrzymać i zdobyć klientów działania w wielu kanałach są koniecznością. Ostatnie 5 lat diametralnie zmieniło konsumenta, jego oczekiwania, zachowania i sposoby podejmowania decyzji zakupowych. Dlatego też w tym roku program konferencji skupia się właśnie na nim. Izba Gospodarki Elektronicznej, jako instytucja zrzeszająca branżę e-commerce, ma możliwość zaangażowania najlepszych do zaprezentowania inspirujących case study, dzięki którym uczestnicy Forum zyskają praktyczną wiedzę do zastosowania w swoim biznesie - Paulina Wojczyńska, Project Director w e-Izbie.

Program Forum został podzielony na dwa bloki: Customer Trends oraz Customer Journey. W pierwszym z nich uczestnicy poznają kluczowe statystyki dotyczące współczesnych konsumentów i trendów związanych z ich preferencjami zakupowymi.

W drugim bloku eksperci omówią zachowania konsumentów w kontekście wielokanałowego procesu zakupowego, który zaczyna się już od inspiracji i szukania informacji, a kończy na zakupie.

Wśród prelegentów wystąpią m.in.:

  • Michał Wojas, eCommerce manager, Wojas.pl
  • Katarzyna Czuchaj-Łagód, Dyrektor Zarządzający, Mobile Institute
  • Małgorzata Ciszecka, Head of Merchants (CEE), VISA
  • Paweł Sala, CEO, FreshMail
  • Przemysław Bartkowiak, CEO&Founder Revenue Group
  • Mariano Faria, VTEX Co-CEO
  • Magdalena Krasoń-Wałęsiak, E-commerce Manager GS1

Główne zagadnienia, które omówimy podczas ...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy