Dołącz do czytelników
Brak wyników

IgnitionOne wśród 26 światowych liderów Cloud Computing

Artykuł | 12 października 2016 |
193
IgnitionOne, globalny lider data driven marketingu, został nagrodzony statuetką “Stratus Award” przez amerykańską organizację Business Intelligence Group. Wyróżnienie zostało przyznane w kategorii “Platform As A Service” dla unikalnego i autorskiego systemu do automatyzacji marketingu – IgnitionOne Engagement Score.

IgnitionOne, globalny lider data driven marketingu, został nagrodzony statuetką “Stratus Award” przez amerykańską organizację Business Intelligence Group. Wyróżnienie zostało przyznane w kategorii “Platform As A Service” dla unikalnego i autorskiego systemu do automatyzacji marketingu IgnitionOne Engagement Score.

POLECAMY

Nagrodzony system – IgnitionOne Engagement Score – to sztandarowy produkt firmy z zakresu zintegrowanych platform marketingowych (Digital Marketing Suite – DMS), który opiera się na specjalnej metodzie oceny zachowań klienta odwiedzającego stronę www (scoring). Model ten bazuje na zaawansowanych narzędziach analizy statystycznej, które pozwalają na personalizację komunikatów reklamowych i dostosowywanie ich do bieżącej sytuacji w czasie rzeczywistym. Koncept scoringu pozwala na prawdziwą komunikację 1:1 – marketerzy w prosty i intuicyjny sposób mogą dopasowywać swoje komunikaty nie do posegmentowanych grup odbiorców, ale do konkretnych jednostek.

Nagroda Stratus Award to prestiżowe, międzynarodowe wyróżnienie przyznawane firmom, które wprowadzają innowację w zakresie modeli przetwarzania danych (cloud computing) i dostarczają narzędzia, które wyróżniają się na rynku skutecznością działania. Bardzo się cieszę, że nasz model scoringowy zyskał uznanie w oczach międzynarodowego jury. – mówi Krzysztof Nowicki, Sales Manager IgnitionOne – Taka nagroda jest dla nas nie tylko dowodem na to, że to co robimy jest skuteczne i zyskuje uznanie w branży. Jest to także motywacja do dalszej pracy nad rozwojem jak najlepszych produktów dla marketerów.

Przez ostatni rok IgnitionOne rozwijało swoją zintegrowaną platformę marketingową o retargeting na bazie scoringu (Score Powered Audiences), wykorzystując do tego narzędzia takie jak Facebook Custom Audiences i Google RSLA. System ten został już wykorzystany przy holenderskiej kampanii Toyoty: IgnitionOne razem z producentem samochodów retargetowało klientów na podstawie wyszukiwań aut. Osoby odwiedzające podstrony konkretnych modeli Toyoty, mo...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy