Dołącz do czytelników
Brak wyników

IgnitionOne dołącza do grona klientów PR Calling

Artykuł | 19 sierpnia 2016 |
192
Agencja PR Calling! kompleksowo zadba o strategię content marketingową, social media i media relations IgnitionOne. Agencja ma doświadczenie w obsłudze firm związanych z programmatic i Big Data.

Agencja PR Calling! kompleksowo zadba o strategię content marketingową, social media i media relations IgnitionOne. Agencja ma doświadczenie w obsłudze firm związanych z programmatic i Big Data.

POLECAMY

 

„IgnitionOne jest świetnym przykładem firmy zajmującej się zaawansowaną analityką marketingową. Firma działa w bardzo ciekawym obszarze, który dobrze się wpisuje w zakres naszych kompetencji.”–  komentuje Katarzyna Dworzyńska, CEO PR Calling.

„Szukaliśmy PR-owców specjalizujących się w rozwiązaniach  zaawansowanych technologicznie oraz znających się na online marketingu. Cieszymy się, że udało nam się znaleźć agencję, która doskonale rozumie tematykę, którą się zajmujemy.” – dodaje Krzysztof Nowicki,  Sales Manager Ignitionone. 

 

Agencja PR Calling została wybrana drogą rekomendacji. Umowa została podpisana na rok.

 

O PR Calling

PR Calling! to prawdopodobnie pierwsza na polskim rynku agencja PR specjalizująca się w promowaniu firm z sektora nowych technologii. Założona w 2014 roku przez Katarzynę Dworzyńską, specjalistkę od nowoczesnej komunikacji, autorkę bloga o marketingu mobilnym i nowych technologiach www.dworzynska.com.

Celem agencji PR Calling! jest dostarczanie jakościowego contentu, który zainteresuje media i grupy docelowe. Agencja działa z duchem inbound marketingu. Wierzymy, że wartościowe treści (w tym informacje prasowe) skutecznie budują pozytywny wizerunek marki czy firmy. Znamy i skutecznie wykorzystujemy najnowsze narzędzia PR-u, marketingu czy social media. Wiemy, jak ważna jest strategia, audyt i optymalizacja podjętych działań. W tym celu wykorzystujemy dostępne, nowoczesne platformy.

O Ignition...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy