Dołącz do czytelników
Brak wyników

Idea Bank prowadzi przetarg na zakup mediów cyfrowych

Artykuł | 22 października 2015 |
165
W drodze przetargu Idea Bank planuje wyłonić firmę, która odpowiadać będzie za prowadzenie działań sprzedażowych w internecie.

W drodze przetargu Idea Bank planuje wyłonić firmę, która odpowiadać będzie za prowadzenie działań sprzedażowych w internecie.

Zadaniem wybranej firmy będzie bieżące zarządzanie aktywnościami sprzedażowymi banku dla wszystkich oferowanych przez niego produktów. Przetarg obejmuje obszary biddable media oraz standardowe działania performance prowadzone na serwisach horyzontalnych oraz w sieciach afiliacyjnych. Do tej pory, od kwietnia 2013 r. zajmowały się nimi Sales&More oraz Codemedia.

Bank zaprosił do udziału w konkursie kilka firm, pięciu oferentów po...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy