Dołącz do czytelników
Brak wyników

Idea Bank prowadzi przetarg na zakup mediów cyfrowych

Artykuł | 22 października 2015 |
197
W drodze przetargu Idea Bank planuje wyłonić firmę, która odpowiadać będzie za prowadzenie działań sprzedażowych w internecie.

W drodze przetargu Idea Bank planuje wyłonić firmę, która odpowiadać będzie za prowadzenie działań sprzedażowych w internecie.

POLECAMY

Zadaniem wybranej firmy będzie bieżące zarządzanie aktywnościami sprzedażowymi banku dla wszystkich oferowanych przez niego produktów. Przetarg obejmuje obszary biddable media oraz standardowe działania performance prowadzone na serwisach horyzontalnych oraz w sieciach afiliacyjnych. Do tej pory, od kwietnia 2013 r. zajmowały się nimi Sales&More oraz Codemedia.

Bank zaprosił do udziału w konkursie kilka firm, pięciu oferentów potwierdziło chęć uczestnictwa. Wśród nich znalazły się wspomniane dwie agencje, które do tej pory ws...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy