W drodze przetargu Idea Bank planuje wyłonić firmę, która odpowiadać będzie za prowadzenie działań sprzedażowych w internecie.
POLECAMY
Zadaniem wybranej firmy będzie bieżące zarządzanie aktywnościami sprzedażowymi banku dla wszystkich oferowanych przez niego produktów. Przetarg obejmuje obszary biddable media oraz standardowe działania performance prowadzone na serwisach horyzontalnych oraz w sieciach afiliacyjnych. Do tej pory, od kwietnia 2013 r. zajmowały się nimi Sales&More oraz Codemedia.
Bank zaprosił do udziału w konkursie kilka firm, pięciu oferentów potwierdziło chęć uczestnictwa. Wśród nich znalazły się wspomniane dwie agencje, które do tej pory ws...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!