IAB Polska: przewodnik content marketingu
Przewodnik Content Marketingu to publikacja, której celem jest usystematyzowanie wiedzy i terminologii związanej z tym dynamicznie rozwijającym się obszarem komunikacji. Publikacja powstała z myślą dostarczenia specjalistom digital marketingu merytorycznego wsparcia opartego na wypracowanych przez przedstawicieli branży, zrzeszonych pod auspicjami IAB Polska, standardów niezbędnych do prowadzenia etycznych i efektywnych działań content marketingowych.
Przewodnik Content Marketingu to publikacja, której celem jest usystematyzowanie wiedzy i terminologii związanej z tym dynamicznie rozwijającym się obszarem komunikacji. Publikacja powstała...
Pozostałe
90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!