Przewodnik Content Marketingu to publikacja, której celem jest usystematyzowanie wiedzy i terminologii związanej z tym dynamicznie rozwijającym się obszarem komunikacji. Publikacja powstała z myślą dostarczenia specjalistom digital marketingu merytorycznego wsparcia opartego na wypracowanych przez przedstawicieli branży, zrzeszonych pod auspicjami IAB Polska, standardów niezbędnych do prowadzenia etycznych i efektywnych działań content marketingowych.
POLECAMY
„ Z naszych obserwacji wynika, że z jednej strony rośnie świadomość i zainteresowanie content marketingiem w Polsce, z drugiej nie są one do końca skorelowane ze zrozumieniem jego specyfiki – informuje Włas Chorowiec, prezes i założyciel LeadBullet S.A. oraz szef Grupy CM. I dodaje „podjęcie prac nad stworzeniem Przewodnika, który ma być swoistym kompasem dla branży, jest naszym wspólnym sukcesem i mam nadzieję kamieniem milowym w rozwoju content marketingu na polskim ryn...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!