Ideą IAB HowTo - wydarzeń inicjowanych przez członków grup roboczych działających przy IAB Polska - jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy zajmują się reklamą internetową. 2 października przedstawiciele Grupy Roboczej Content Marketing i Reklama Natywna przedstawią najciekawsze case’y działań content marketingowych, opowiedzą o sposobach zwiększania efektywności kampanii i o tym jak przyciągnąć uwagę konsumentów.
POLECAMY
W całodziennej konferencji cyklu IAB HowTo „Do Content Marketing Like a King 2” wezmą udział przedstawiciele marketerów, agencji reklamowych, agencji interaktywnych i domów mediowych. To już kolejna edycja wydarzenia poświęconego temu tematowi.
- Ubiegłoroczna konferencja, pierwsza z cyklu IAB HowTo organizowana przez naszą grupę, postawiła poprzeczkę bardzo wysoko. Położyliśmy wtedy nacisk na teoretyczny aspekt content marketingu. Tym razem w centrum uwagi jest praktyka. Na spotkanie złożą się przede wszystkim case studies, wyniki autorskich badań, nauki i nauczki wyciągnięte z realizowanych kampanii - uczestnicy będą mieli okazję czerpać z doświadczeń ekspertów - komentuje Marta Nowicka, szefowa Grupy Roboczej Content Marketing i Reklama Natywna, Ad Product Manager Content Marketing & Native w Ringier Axel Springer Polska.
Prelegenci najbliższego IAB HowTo opowiedzą o tym, czym jest Video Content Marketing i co daje klientom. Zaprezentują najnowsze badania, opowiedzą o roli nowoczesnych narzędzi badawczych w tworzeniu kampanii z wykorzystaniem wideo i treści pisanych. Jednocześnie zdradzą, jak optymalizować kampanie i jak sprawić, by komunikat był skuteczny. Doradzą, jak marki powinny opowiadać historie, by przyciągnąć uwagę konsumenta. Jak zaangażować go w opowieść? Jak to robią najlepsi? Eksperci wiele uwagi poświęcą też sile wartościowych treści oraz temu, jak działania content marketingowe mogą pomóc w ociepleniu niejednokrotnie lodowatego wizerunku marek premium. Opowiedzą również o sile Instastories i o tym, jak budować trwałą relację z konsumentem nietrwałym contentem.
Uczestnicy poznają kulisy strategii contentowych i sprzedażowych firm, które zajmują się sprzedażą „cudownych” środków i usług w internecie. Dowiedzą się, co stoi za ich sukcesem i jaką marketerzy mogą wyciągnąć z tego lekcję. Wśród prezentowanych case’ów znajdzie się analiza postrzegania komunikacji marketingowej przez pokolenie Z. Czym różni się ona od komunikacji z pokoleniem X? Czy jest ono otwarte na reklamę? Innymi omawianymi przykładami będą działania content marketingowe w kampanii jednego z banków na rzecz działań proekologicznych czy włączenie muzyki w komunikację marek hotelowych.
W gronie prelegentów wydarzenia znajdą się: Adrian Kornacki z MullenLowe MediaHub, Hanna Czacharowska z24/7 Communication, Hanna Bernakiewicz z AccorHotels/Grupa Hotelowa Orbis, Ewa Schreiber z Ringier Axel Sprin...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!