Dołącz do czytelników
Brak wyników

Havas Warsaw wzmacnia dział kreacji

Artykuł | 11 maja 2017 |
215
Marcin Mroczek dyrektorem kreatywnym 

Marcin Mroczek dyrektorem kreatywnym 

POLECAMY

Do Havas Warsaw dołączyli Marcin Mroczek, który objął stanowisko dyrektora kreatywnego oraz Andrzej Błachut - nowy senior art director. Od 10-ciu lat tworzą seniorski team kreatywny.

Marcin Mroczek i Andrzej Błachut przed dołączeniem do Havas Warsaw byli przez dwa lata związani z Ogilvy&Mather. Wcześniej pracowali m.in. w Scholz&Friends, Havas Group, 303, Team One (Saatchi&Saatchi) czy G7.

Na swoim koncie mają kampanie dla wszystkich marek Polkomtel, m.in. format kreatywny “Gatunki Filmowe” dla Simplusa, kampanii “The Czasoumilacze” dla Plus oraz launchu 36i6 i PLUSH.

Do osiągnięć zawodowych Mroczka i Błachuta należą także kampanie “Adresik” dla Wirtualnej Polski, “Wajcha w dół” dla Heyah, platforma “Dwa razy nie trze...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy