Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności

21 lutego 2018

Havas Media zaplanuje i zakupi media dla marek Hasco-Lek

220
Dom mediowy Havas Media zwyciężył w przetargu na obsługę marek z portfolio firmy Hasco-Lek.

Dom mediowy zdobył klienta w drodze wieloetapowego przetargu. Do zadań Havas Media będzie należało optymalizowanie, planowanie i zakup powierzchni reklamowej w mediach online i offline dla wszystkich marek Hasco-Lek.

POLECAMY

– Ogromnie się cieszymy z wygranej. W naszej propozycji wykorzystaliśmy unikalne badania, w tym Havas Soil oraz Meaningful Brands. Wnioski pozwoliły nam zaproponować efektywną strategię komunikacji w mediach, która spodobała się klientowi – mówi Renata Wasiak-Sosnowska, CEO Havas Media.

Havas Media Group – agencja specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Artemis Alliance (data management platform), Affiperf (globalna technologia do programatycznego zakupu powierzchni reklamowej), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), Mo...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy