W tym tygodniu ruszyła nowa, jesienna kampania promująca ofertę Skarbnicy Narodowej. Obejmuje ona wyjątkowe, limitowane edycje (po 25 000 sztuk) monet i medali:
* uszlachetniona czystym srebrem moneta „Jezu Ufam Tobie”,
* platerowane złotem medale: „Chrzest Polski”, „Ojcowie Polskiej Niepodległości” oraz wybity z czystego srebra medal „Polonia”.
Kampania obejmuje jedynie prasę ogólnopolską i ma charakter sprzedażowy – jest prowadzona w formie insertów. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.
Havas Media Group – wiodąca na świecie grupa specjalistów w dziedzinie marketingu i komunikacji. W jej skład wchodzą niezależne agencje mediowe Havas Media i Arena Media, wspierane przez Havas Sports & Entertainment – największą na świecie sieć agencji budujących zaangażowanie marek w marketing sportowy i rozrywkowy. Zarówno Havas Media, Arena Media, jak i Havas...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!