Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności

24 września 2018

GS1 patronem merytorycznym studiów podyplomowych e-commerce

225
GS1 Polska została partnerem merytorycznym studiów podyplomowych e-commerce, organizowanych przez Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Celem powołania nowej specjalizacji jest pomoc przedsiębiorstwom w wykształceniu kadr dynamicznie rozwijającej się branży e-commerce.

Polski e-commerce jest wart ponad 40 mld złotych. Prognozowane dwucyfrowe tempo rozwoju niezmiennie się utrzymuje. W 2017 roku 54 proc. polskich internautów kupowało online
(w porównaniu z 50 proc. w roku 2016)[1]. To około 15 mln osób. Wraz z e-handlem rozwijają się usługi wspierające takie jak marketing czy logistyka. Na rynku pracy wciąż pojawiają się nowe oferty dla specjalistów z zakresu e-commerce.

POLECAMY

„Przez wiele lat nasza organizacja koncentrowała się na działalności w sprzedaży offline, pomagając firmom usprawniać ich procesy logistyczne. Dziś, gdy każda firma przenosi część swojej działalności do sieci, naszymi działaniami wspieramy również handel online, m.in. za sprawą strategicznej współpracy z firmą Google. Merytoryczne wsparcie kierunku e-commerce jest dla nas naturalną konsekwencją naszych działań i misji. Chcemy bowiem pomóc rozwijać się firmom, a dzięki know-how i globalnemu doświadczeniu ze 150 krajów, którymi dysponuje GS1, to może być łatwiejsze ” – komentuje dr Elżbieta Hałas, Członek Zarządu GS1 Polska.

Studia e-commerce organizowane przez Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu to:
 

  • jedyne studia podyplomowe w Polsce o tak dużym ładunku wiedzy operacyjnej
    w dziedzinie handlu elektronicznego,
  • zajęcia dydaktyczne bazujące na wielu praktycznych studiach przypadków,
  • projektowe podejście do zajęć,
  • znakomici eksperci pracujący dla znanych i cenionych przedsiębiorstw,
  • starannie dobrana kadra akademicka.
     

„Dynamiczny rozwój sprzedaży internetowej wymusza na operatorach KEP konieczność stosowania coraz to nowszych technologii dostarczania przesyłek, które z jednej strony umożliwią sprawniejszą logistykę, a z drugiej redukcję kosztów. Logistyka dla sektora
e-commerce to również konieczność dokonania szeregu zmian zarówno w infrastrukturze technicznej, jak i informatycznej, a także optymalizacji szeregu procesów związanych
z obsługą e-klientów. Nasze globalne doświadczenie oraz współpraca z operatorami rynku KEP na całym świecie pozwalają nam proponować nowoczesne rozwiązania usprawniające logistykę w e-commerce. Nasze zaangażowanie i wkład w rozwój tego rynku zostało w zeszłym roku dostrzeżone i nagrodzone EKOMESTEM, przyznawanym przez ekspertów z branży e-handlu”
– komentuje Agata Horzela, Menedżer ds. standardów GS1 w TSL.

„Wkład organizacji GS1 w rozwój handlu internetowego jest niezaprzeczalny, choć niewidoczny na co dzień. Warto wspomnieć chociażby o naszym podstawowym produkcie -  numerze GTIN (Globalny Numer Jednostki Handlowej), który jest podstawowym identyfikatorem produktowym dla takich firm jak Google, Amazon, Ebay czy Allegro” – komentuje Magdalena Krasoń-Wałęsiak, Menadżer ds. standardów G...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy